måndag 23 januari 2012

Award

Det känns som det är lite lågflygning.
Energibrist. Bloggtorka. Lågt!
Inte på topp, med andra ord.

Därför satt awarden, men framförallt motiveringen som jag fick av Joanna som en smäck!
"Dina Dagens kloka ger faktiskt alltid något att tänka på. Dina blogginlägg andas också glädje och din bild säger allt. Vilken glädje"

Tack! Värmde gott i hjärtat...
Jag ska skicka awarden vidare och väljer att ge den till er alla. Ni förgyller min bloggvärld.

Dagens kloka…
Ingen vet var skon klämmer,
utom den som bär den

23 kommentarer:

  1. Åh, grattis till awarden! Kan bara hålla med om att du är så värd den! ♥ Tack för att just JAG fick den av dig! ;)
    Kram och godmorgon vännen! (Och vad skådar mitt högra öga...?! Är jag FÖRST här idag...?!)

    SvaraRadera
  2. Grattis :) a en fin måndag! kramis

    SvaraRadera
  3. Grattis till awarden!Den kom i rättan tid då ;-)

    Kram

    SvaraRadera
  4. Ibland kommer den där pushen precis när man som bäst behöver det. Blir alltid glad när jag hälsar på hos dig!:) Kram Helena

    SvaraRadera
  5. Så bra att awarden passade extra bra just nu! Hoppas du får en riktigt fin måndag och att energin återvänder! Kram!

    SvaraRadera
  6. Grattis till awarden!
    Visst värmer det gott i blogghjärtat då man få en sådan fin award?
    Kram!

    SvaraRadera
  7. Gratti till awarden. Instämmer med den som gav dig den :o)
    Gillar din dagens kloka också.
    Ha en skön Måndag.
    Kram

    SvaraRadera
  8. Grattis till awarden, tur du fick den så att det blev ett inlägg idag;)
    De flesta av oss har down-perioder, lyckligtvis brukar de gå över snabbt!
    Kram♥

    SvaraRadera
  9. Grattis till Awarden!

    Jag har en kompis som tyckte att hennes elever på den kurs hon höll blev lite oskärpta vid ett tillfälle. Kan ha varit för att Jasplanet störtade precis utanför fönstret...
    :-)

    SvaraRadera
  10. Grattis till awarden!
    Mötte " T" i morse när jag hade kört ungdomarna till skolan.
    Han ser alltid så glad ut och hejar med hela armen :)
    Hur har han det med nyckelbenet?
    Kramen vännen♥

    SvaraRadera
  11. Gratulerar till Awarden!

    Och ja, det är lite lågt här också och även på andra ställen idag har jag sett - vad kan det vara?

    Vi får kämpa ihop och även om det inte låter så snällt så är det skönt att höra att det är lågt för andra också....

    Agneta kramar

    SvaraRadera
  12. Du, om någon, är värd en award! Grattis!
    När man läser dina inlägg, så gör man det nästan alltid med ett leende på läpparna! Du har en förmåga att se på livet utifrån och inte ta det så gravallvarligt. Och ändå ligger det allvar bakom...
    Tack för många kloka ord - du hittar alltid ett som passar din text, bara det är skickligt!
    Ha en bra dag!
    Grattiskramar från mig!
    Monica

    SvaraRadera
  13. Håller med om dina "dagens"! :)

    SvaraRadera
  14. Hej vännen!

    Kan bara instämma med alla tidigare inlägg. Din sida är verkligen så inspirerande och härlig att läsa. Man blir glad av att komma in till dig och se hur du har det!! Du är såååå värd den awarden!!

    Ha en underbart härlig måndag!
    Kramelikram Veronica

    SvaraRadera
  15. du är rolig och mysig och gladig och ... allt möjligt :)
    kram från dalsland//

    SvaraRadera
  16. Ja, den profilbilden passar ju faktiskt in i den leende-utmaningen! :-D

    SvaraRadera
  17. Grattis till awarden!
    Bloggtorka... jo, det kan väl ha hänt en gång eller två att man råkat ut för. ;)

    SvaraRadera
  18. grattis den är du värd
    kramar

    SvaraRadera
  19. Grattis till awarden, kan bara instämma gillar dagens kloka som bara den! KRAM

    SvaraRadera
  20. Grattis till Awarden .
    Fin motivering , stämmer bra ;)
    Kram ♥

    SvaraRadera
  21. grattis till awarden du är verkligen värd den, kramen

    SvaraRadera
  22. Grattis till din award och jag säger så här jag med : den är du verkligen värd;) det är alltid med glädje jag kliver in här o läser o ler;))

    kramizzzzz

    SvaraRadera
  23. Grattis! Jag instämmer fullt i motiveringen, man blir på gott humör när man kikar in hos dig, och dagens kloka vill man inte missa!:)
    Kram Marianne

    SvaraRadera