måndag 28 december 2009

Magrutor

Värsta grymma bruden har varit på gymmet två dar i rad.
Växande biceps och blivande magrutor på gång. Jajjamensan!!
Eller… egentligen… vad jag skulle säga… var rättare sagt… äh, jag börjar om…
*harkel* Jag!! en (bättre) begagnad kvinna i mina bästa… eller… det var väl inte heller riktigt sant… Äsch!!
Hursomhelst så har jag två dar på raken, idag faktiskt två gånger, kämpat med snön. Detta har resulterat i liiite ömmande muskler.
Magrutor??… nja… inte direkt…
Men Jag har i alla fall prickar!! =)
På ryggen, av en äkta spikmatta!!

4 kommentarer:

  1. Bea fick en spikkudde i julklapp och den har jag testat. Efter ett tag blev det faktiskt skönt!! Jo, höll på att glömma: den är faktiskt äkta! Kram

    SvaraRadera
  2. Om du lägger dig på magen på den så får du ju prickar där också... ;)

    SvaraRadera
  3. Hahaha! Ryggprickar istället för magrutor...
    Men det är ju alltid något :-)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Haha, ryggprickarna är ju något i alla fall, kanske kan lägga dig på mage så får du kanske magrutor liknande saker :D

    SvaraRadera