torsdag 31 mars 2011

Bacillusker

Vaknar med en liten "sårig"  hals och en skalle som är tung. Och det beror inte på att jag svalt ett rivjärn eller har speciellt mycket i skallen, utan det beror nog på något annat…
Tröttare än Trötter och skulle gärna ha sovit vidare några timmar till.
Satt häromdagen och kollade resor. Skulle vara ”tyckt” att åka iväg.
Ladda batterierna efter den långa vintern.
Mmm…jag drömmer vidare… eller det gör jag inte!
Tid för frukost och sedan är det dags att pallra sig iväg.
Idag på trötta ben…
…men man kan ju inte alltid va' på topp
God morgon!

13 kommentarer:

  1. Så fint du har det här inne, vårlikt som attan :-)
    Inte kul att vakna tung i huvudet ... om man inte haft riktigt galej dagen innan ;-)
    Hur gör du din header? OBS, tänk på att vara grundligt pedagogisk för du har att göra med en teknisk idiot ;-)
    Krya på dig

    SvaraRadera
  2. Nej, det kan man inte vara. Jag tycker det är segt efter sommartiden eller om det är något annat som spökar...

    Ha en bra dag och krya på dig!

    SvaraRadera
  3. Men boka en weekend i nån vårig storstad så blir benen kanske inte så trötta! Hoppas halsen sluter bråka med dig. Ha en bra dag! Kram

    SvaraRadera
  4. Den där timmen ställer till det! Eller så är det ljuset på eftermiddagarna som är tillbaka som gör det. Hoppas du snart blir bättre i din hals! Kram Maria

    SvaraRadera
  5. Godmorgon och här kommer lite friskbaciller.
    Kramar

    SvaraRadera
  6. Ha en bra dag o krya på dig;)

    Puuuuuuuuuhhhhhhhsssttt, nu har jag blåst bort bacilluskerna;)

    Kramizzzzz

    SvaraRadera
  7. Ta en liten tur till solen så kommer det att bli lättare att vänta in sommaren :-)
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  8. Nu tycker jag synd om Dig! Hoppas, hoppas att du känner Dig i bättre form längre fram på dagen! De där dumma bacillerna flyger runt i hela vårt avlånga land.....
    Var rädd om Dig och en krya på Dig kram från mig.

    SvaraRadera
  9. Stackars dig vännen som inte känner dig något vidare idag. Jag hoppas att du snart känner dig bättre !

    Med mig är det inte heller något bra... halsont så jag knappt kan äta eller dricka, feber och snuva... fy vad jobbigt det är !

    Jag har ju glömt att säga att jag tycker att du har fått så fint här på sidan igen. Nu är det så våraktigt och härligt att jag själv skulle behöva styla om min sida också när jag återfår mina krafter.

    Krya-på-dig-kramiar från mig !

    SvaraRadera
  10. Stackare! Hoppas att det känns bättre nu?
    Annars får du väl krypa ner i sängen och sova dig frisk!
    Krya-på-dig-kram, Monica

    SvaraRadera
  11. Ja en resa nu skulle sitta fint. Krya på dig. Kram

    SvaraRadera
  12. Hahhah SAMMA HÄR !!! Kollade resor ,,
    Karln i huset sa Nej ;) tyvärr,,, för att inse att vi ej hinner få ihop till hela våran familj till september tyvärr :((
    Längre fram dock "ler"
    Kram

    SvaraRadera