onsdag 30 mars 2011

Guldstjärna...

...blev det inte, men dock en stjärna som en extra utmärkelse till sonen på hockeyavslutningen.
Han fick pris för den i laget som förbättrat sig mest på tekniktesten.
Roligt tycker mamsen som dessutom vet att man får vara lite mallig över sina barn.
Så det så!
Annars då... middagen intogs klockan åtta för mig igår kväll eftersom när jag kom hem med tåget så gick jag direkt från stationen till föräldramötet och hockeyavslutningen. Och när vi kom hem så tror jag ta mig tusan att nån snodde en timme igår också, för vips så var det sängdags.

19 kommentarer:

  1. Det var väl ett mycket gott betyg och en fin utmärkelse. Stolt med all rätta alltså :D
    Kram

    SvaraRadera
  2. Stolt FÅR man och SKA vara! =)
    Jasså, ni äter oxå "continental" kvällsmat hos er...?! Här blir det alltmer vanligt..=/
    Kram och godmorgon!

    SvaraRadera
  3. Grattis till sonen!
    Klart att du får vara stolt. Och visst får jag också vara det? :)
    Åååå...dessa tjuvar!! ;)
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Grattis till sonen och den stolta mamman! Så roligt! Ha en bra dag! Kram Maria

    SvaraRadera
  5. Grattis till sonen och till dig som har en sån duktig son :-)

    Jag håller med - dom tycks sno en timme både här och där...
    :-)

    SvaraRadera
  6. Gratulerar till sonens fina utmärkelse!
    Kram!

    SvaraRadera
  7. Vad roligt! Klart du ska vara stolt.
    Tidstjuven är väldigt ofta här också.
    Ha en bra dag
    Kram
    Susanne

    SvaraRadera
  8. Grattis till sonen! Stackare att ha så långa dagar, det sliter till tusan! Hoppas du snart får lite ledigt.

    SvaraRadera
  9. Duktig son, grattis till honom, självklart får man vara stolt o lite malilg;))

    Hoppas att du får en lite lugnare kväll ikväll;)
    kramizzzz

    SvaraRadera
  10. Kikar in och lämnar ett livstecken, har inte lika mycket tid med datorn nu;)
    Grattis till T förstås:)
    Kram♥

    SvaraRadera
  11. Och ett grattis från Skåne också, till både mor och son (och kanske till den stolte fadern också...)!
    Varför slår tidstjuven alltid till på kvällarna, kan man undra? Han slår aldrig till när man är mitt i arbetet...
    Ha det så gott!
    Kram, Monica

    SvaraRadera
  12. Så klart man får vara stolt över sina barn :)
    Grattis till medaljen.

    SvaraRadera
  13. Stolthet ska pysa över rejält när man är förälder så det gjorde du rätt i :)
    Kram

    SvaraRadera
  14. Klart man får va mallig över sina barn = ))
    Grattis till honom...
    Kram Helene.

    SvaraRadera
  15. Klart man ska vara mallig :)

    SvaraRadera
  16. Det är klart man ska vara mallig över sina barn.
    Jag har en dotter som friidrottar och har placerat många medaljer i sitt skåp.
    Grattis till din son och hans pris!

    SvaraRadera
  17. Klart att du ska vara mallig....roligt när det går bra för barnen!
    Ha det så bra och må väl.

    SvaraRadera
  18. Grattis till sonen som fått en så vacker stjärna på hockeyavslutningen som jag förstår att han är så stolt över.

    Kram

    SvaraRadera