tisdag 8 mars 2011

Sportlov

I förrgår åkte vi upp till Kittelfjäll med några vänner.
När vi passerade Vilhelmina såg vi att där värderar dom sparken högt.
Och här var det tur att det var skyltat…
…annars kanske dom som bor där fått massor med objudna gäster.
Drive in, liksom...
I går var tanken att åka slalom, fast efter att ha åkt upp en gång i liften och det blåste som spik på toppen så blev det ändrade planer.
Det fick bli en skotertur till ett vindskydd där vi tillagade vår lunch över öppen eld.
Idag hoppas vi att allt går enligt planerna...
...fast...idag har vi inga planer...än...

20 kommentarer:

  1. Skotertur med lunch. Låter underbart! Ha det så gott!
    Kram.

    SvaraRadera
  2. Men afterskin då? den glömde du ju bort! Trodde det var belöningen för vinteraktiviteter...
    God morgon!

    SvaraRadera
  3. Hoppas planerna går som planerat idag.
    Ja...då nu nu har gjort upp planen,vill säga :)
    Kram på dig och krama jänta min också från mig.
    Krrraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam!

    SvaraRadera
  4. Ha,ha,ha! Det kan vara skönt det med!

    SvaraRadera
  5. Brrrr, vad det ser kallt ut! Tänk att du åker till ännu mer snö, när ni har så mycket hemma...
    Fast det låter mysigt med lunch över öppen eld!
    Här strålar solen för fjärde dagen i rad och nu ska jag ut och räfsa!
    Ha det nu så bra på sportlovet! Det kan ju vara skönt att inte ha för mycket planer också...
    Kram, Monica

    SvaraRadera
  6. Nu blev jag avundsjuk, där du är just nu skulle jag också gärna velat vara. Skotertur! Låter hur kul som helst....
    En spark har jag alltid velat vara ägare till.
    Ska nog se mig om efter en på blocket, men man kanske håller hårt i sin spark när man väl fått tag på en :-)
    Ha det gott och NJUUUUUUUUUUUUUUUUUUUT!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Åh vad mysigt att åka till Kittelfjäll! Där har jag också åkt skidor. Den där sparken i Wilhelmina, den har stått där länge!
    Ha så mysigt!
    Kram!

    SvaraRadera
  8. Och bloggar gör du även om du har sportlov!
    Vi är så glada för det!
    Jag minns en gång att någon sa: att bloggandet inte är ett beroende, man kan klara sig utan den när man är ledig....undrar vem som sa det...?! ;D
    Kram & ha det så himlarnsch schönt!

    SvaraRadera
  9. Nu ligger vinnaren uppe i tävlingen i samarbete med madebyemma. Titta in här http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se/2011/03/08/4798463-grattis-till-din-vinst/#kommentarer för se vem som vann

    SvaraRadera
  10. Vara på fjället när det blåser på det viset, ingen höjdare!

    Här börjar det likna vår, på riktigt!

    SvaraRadera
  11. Åh, vad det låter härligt!!

    SvaraRadera
  12. oh mysigt med laga lunchen över öppen eld!!

    ja helgen var kanon :)

    SvaraRadera
  13. Låter som om ni har supermysigt, vare sig det blåser spik eller ej;))
    Fortsätt att njuta;))
    kramizzzz

    SvaraRadera
  14. MYSIGT!!
    Sv: nej gud nej, mina leder är helt fucked up nu så pysslandet kommer när jag e pigg igen. Jag förbereder liksom... ;)
    kram

    SvaraRadera
  15. va mysigt ni haft det,men usch va snö det är kvar:(
    kram

    SvaraRadera
  16. Planlöst kan det inte annat än gå enligt planerna :-)Kram!

    SvaraRadera
  17. Ha en fortsatt härlig vecka i fjällen! Ser härligt ut även om jag är glad över barmarken på hemmaplan. Fast det är inte samma sak ;-)

    SvaraRadera
  18. Hihi...du är för rolig! "drive in"...=)
    Fortsätt njut och ha det toppen, där på fjället!
    Kram och godmorgon!

    SvaraRadera
  19. Jobbigt med sånt väder! Fast en skotertur är ju aldrig fel :-)

    SvaraRadera
  20. Ni ser ut att ha haft det toppen i fjället å ni var ju nästan i mina krokar då ni passerade vilhelmina ;-) Kram kram

    SvaraRadera