fredag 25 mars 2011

Våffeldagen

Igår direkt efter jobbet så åkte vi och grattade lillebror. När vi kom hem blev det godnatt, jag var sååå trött! Vissa kvällar är kortare än andra så är det bara.
Lillebror fyller egentligen år idag men han har visst annat för sig ikväll som är viktigare än att vi kommer och firar. Hrmpf!! Han skulle visst jobba...
Nåja, det gick väl för sig att tjuvstarta också. Vi fick ju fika i alla fall, och det är ju det viktigaste. Moahahah….
Nä men, jag bara skojar!!
 Grattis igen då, på riktigt, älskade bror!
Och grattis till Marie! Hon har visst också nån bemärkelsedag idag.
Eller om det var bebådelsedag...
Nä men hörrni, det är fredag. Hur lovely är inte det?
Svulla våfflor idag nu, och må så gott!

17 kommentarer:

  1. Våfflor blir det idag, det jan du ge dig på.

    Ha en fin fredag.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Fredag är den bästa dagen i veckan. I alla fall idag:)
    Våfflorna skippar jag nog men fira kan ju göras på annat vis.
    Ha en riktigt skön helg.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Nä..jag som hade tänkt käka tacos.
    Hur gör jag nu? ;)
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  4. Våfflor är mums !!
    Ha en fin fredag.
    Kram Helene.

    SvaraRadera
  5. Grattis till lillebror!

    Här blir det inga våfflor idag - våffeljärnet kom inte med i flytten... Men svulla på du :-)
    Gomorron!

    SvaraRadera
  6. Grattis till J! Jag och Jessica tillbringade flera timmar på akuten i natt!
    Ha en fin Fredag!
    Kramen♥

    SvaraRadera
  7. Grattis till brorsan och även till alla Marior
    kramar

    SvaraRadera
  8. Våfflor, ja just det........nu blir det till att tänka om;))
    kramizzzzz

    SvaraRadera
  9. Tack för grattishälsningen;)
    Här blir det inga våfflor, vi hade totalt glömt bort det.
    Ha en härlig helg!
    Kram♥

    SvaraRadera
  10. Grattis till lillebror!
    Våfflor - ja, kanske...
    Trevlig helg, kram, Monica

    SvaraRadera
  11. Våfflorna hoppar jag över men det finns annat gott att njuta av en fredag ;-)

    Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  12. Ja men gud, det hade jag helt glömt bort! :-o Får ta det i morgon, när en kompis kikar över på en fika :-)
    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  13. Det är hur nice som helst att det är fredag!! Bästa dagen i veckan!!
    Våfflor blir det inte här idag, det blir till lunch i morgon men sylt och grädde, mums!
    Hoppas du får en trevlig kväll!
    Kram

    SvaraRadera
  14. Våfflor bar till de som heter Marie!

    SvaraRadera
  15. Hörde någon som kved, någon som ätit alldeles för många våfflor idag - var de du??
    De var varjefall inte jag, jag har inte ätit en enda...typiskt, får ta igen de.

    Kramiz Anki

    SvaraRadera
  16. Våfflorna är nu uppätna, pust!!! Gott var det i alla fall ;D
    Ha en härlig helg
    Kram
    Susanne

    SvaraRadera
  17. hoppas du fått sova gott :)
    Ha en fin dag
    kram

    SvaraRadera