lördag 19 mars 2011

Överraskning

Vi slog på stort *host* igår, jag dottern och hennes pojkvän.
Vi åt middag på Sibylla restaurang.
Sedan åkte vi hem och hade allsång i soffan och herregud så det kan låta när man sjunger hellre än bra!
Efter det blev det filmtajm. Dottern och "A" hade hyrt några filmer men vi avverkade bara en, sedan blev det
John Blund.
Idag ska vi gå en långpromenad. Fast det vet dom inte om än.
Det får bli en glad överraskning när dom vaknar.
Vad tror ni? Det blir väl bra? Surprise liksom….

22 kommentarer:

  1. Ha ha.. Ojaa.. Överraskning :) Godmorgon!!

    SvaraRadera
  2. Dom kommer att bli förtjusta över en så fin överraskning. Hoppas kylan är borta och att solen skiner, det är så här idag och jag hör också fåglarna sjunga, så då blir det bra med promenad här också.
    Agneta kram

    SvaraRadera
  3. Eller kanske SUN-PRICE!! :) Underbart väder:)

    SvaraRadera
  4. Haha - överraskning blir det säkert - men blir den uppskattad? ;-D

    SvaraRadera
  5. Vilken glad överraskning! ;)
    Men se upp (eller ner!) det är glashalt ute. Man ser inte isen under den nya snön!!!
    Kram & ta det lugnt!

    SvaraRadera
  6. Hihi...det är kul med överraskningar;);)
    Trevlig helg!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  7. Den restaurangkedjan älskar jag :-)

    Hoppas ni får en superskön prommis!

    SvaraRadera
  8. Jo jag tror nog dom kommer jubla högt av glädje när de ska ut och gå med dig :) Det skulle jag ha gjort iallafall
    ha en fin helg
    kram monika

    SvaraRadera
  9. Jag hörde upp till oss i går kväll hur vackert ni sjöng :)
    Klart ungdomarna ska ta en promenad med dig!
    Kramen vännen♥

    SvaraRadera
  10. Klart dom kommer att bli glada av den överraskningen :) det är ju så vackert väder och allt man kan inte bli annat än glad! Sv: Sibylla är kanon emellan åt! :) ha en go lördag, kramen om dig!

    SvaraRadera
  11. hahaha - det blir jättebra
    kramar

    SvaraRadera
  12. Jodå, dom blir säkert överlyckliga - gå ut på promenad med mamma - vem kan motstå det?
    Ha det så skönt på promenaden!
    Kram, Monica

    SvaraRadera
  13. Det blir en bra överraskning tycker jag :) Ha en skön promenad i det fina vädret. /Kram

    SvaraRadera
  14. Haha, taskig morsa du är! Jag tror att ännu ett Sibylla besök hade varit mer uppskattat. ;)

    SvaraRadera
  15. Nu blir jag avis.
    Både god middag, film och besök av självaste John Blund.Ni rullade väl ut röda mattan åt J.B?
    Låter som ni får en lika mysig lördag så ha det gott.
    Kram

    SvaraRadera
  16. Och det gick bra? Jag menar gick ni eller ja hur gick det att gå?
    ;)

    SvaraRadera
  17. Hoppas ni har haft en mysig dag!kram

    SvaraRadera
  18. vilken mysig kväll ni hade,hoppas solen har skinit på dej med idag
    kram

    SvaraRadera
  19. Hoppas att de uppskattade överraskningen;)
    Lät som en myskväll!
    Kram

    SvaraRadera
  20. Sibylla behöver inte vara så dåligt - och promenad som överraskning blir toppen :-) Hoppas att det uppskattades :-)
    Kram!

    SvaraRadera
  21. Men hallå...om du skriver att ni kollade på en film, så får du väl skriva VILKEN film?? Och om den var bra, bättre eller bäst?! :)

    SvaraRadera
  22. Der blev säkert glada när du föreslog promenad.....tror jag i vilket fall;)
    Sibylla är ett gott ställe, där kan man gärna sitta en stund o njuta av nåt onyttigt;))
    kramizzzz

    SvaraRadera