fredag 2 september 2011

Bäst i test

Jag fick en sån fin utmärkelse igår.
Under högtidliga former det att jag höll på att städa.
Ett vackert tal och Pang! Så satt den bara där!
 Påsatt av min man… eller gud vad säger jag!!? Free Basic Smileys Jag menar… eh… det var min man som som gav mig utmärkelsen.
Bäst i test 
Naw… så rart av honom Free Basic Smileys
*
*
*
Jo jag ska erkänna att jag blev förvånad. Även om det inte ser ut så *host host*
Men vänta nu... ser ni vad det står? För andra året i rad??
Dom övriga åren då? Va? VA?

Dagens kloka…
Kritik kan uträtta en del,
uppmuntran kan uträtta ännu mer

27 kommentarer:

  1. Haha, rolig man du har! Men du får kolla vad som gäller för de övriga åren!

    SvaraRadera
  2. Haha...jamen så bra!!
    Bäst är ju bäst
    go fredag...

    Kramiz

    SvaraRadera
  3. Hahaha, älskar att gå på bloggpromenad, man får skratta så mycket. Det behöver jag efter gårdagens hockeyförlust

    SvaraRadera
  4. Jag tror att det var jag som knep titeln de föregående åren. Det kan stämma att det var två år sen min sambo satte på mig.
    Ja, ett sånt där klistermärke alltså!!

    Kram :D

    SvaraRadera
  5. Hahaha...ja...det där måste vi kolla upp ;)
    Vi får googla om det ;)
    God morgon!

    SvaraRadera
  6. Önskar dig en toppen helg :)
    Kramis♥

    SvaraRadera
  7. Klart att du är bäst! Eller nåja, näst bäst då ;-)

    Ha en fin helg

    SvaraRadera
  8. Hahaha! Den där kan du förresten ha användning för ifall du ska sola i stark sol så att du inte bränner näsan ;-)

    SvaraRadera
  9. Ha ha va rolig du är = ))
    Ha en mysig fredag.
    Kram Helene.

    SvaraRadera
  10. Helt underbart kul :-)
    Önskar dig en skön helg...
    Kramiz Anita K

    SvaraRadera
  11. Jag hade blivit glad om jag någonsing fått någ liknande. På mig brukar det hamna lappar med 75% på reapriset och så där.......
    Kramar

    SvaraRadera
  12. Det måste bara betyda att du blir bättre och bättre!
    Grattis!
    Kram, Monica

    SvaraRadera
  13. Hihi, ja det är en skojig man du har;))

    Nu lämnar jag din blogg med ett smile på läpparna;)
    kramizzzzz

    SvaraRadera
  14. Haha, vad tråkigt det vore utan humor! :) Klart du är bäst i test ;)

    SvaraRadera
  15. Hahaha, nog för att jag är lite efter,läs; jag läste det i dag 2 september då insåg att du skrev det idag, jö =)
    Ja, alla är vi inte uppe kl. 00.11 på morgonen, fasiken vad du är morgonpigg.
    Men kan avsaknaden av utmärkelsen de andra åren vara av den enkla anledningen att han då hade fullt upp med att testa dig, skratt.
    Kram, Milla

    SvaraRadera
  16. Hahaha, du e ju go du!

    Njut av fredagen!

    Kram!

    SvaraRadera
  17. Men så klart att du blir upprörd över de andra åren ... varför ska man slå sig till ro med endast en utmärkelse ;-D

    SvaraRadera
  18. Alltid kul att få beröm :)

    SvaraRadera
  19. Ha ha ha...Så skönt att veta att man är bäst. Förmodligen var det väl du som var bäst dom övriga åren oxå. Det fanns kanske inga såna lappar då bara ;-)
    Må så gott och ha en skön helg nu!
    Kram Åsa.

    SvaraRadera
  20. hahaha - men jag tror nog att han menade alla år dessförinnan också
    Sv: nej, inte åt jag av de blå svamparna inte
    kramar

    SvaraRadera
  21. Ha,ha ja, jag gillar rött! ;) ;)

    SvaraRadera
  22. Hej Carina!
    Det är alltid så uppfriskande att titta in hos dig..fniss alltid får man sig ett gott skratt.
    Ha nu en toppen helg!
    Kram

    SvaraRadera
  23. fniss du är helt enkelt bäst:)

    SvaraRadera
  24. Det var en fin utmärkelse av maken.
    Husvagnar besiktar man vart annat år, så det är nog samma med detta betyg , kommer nog ett nytt om två år.
    Kram ♥

    SvaraRadera
  25. ha ha ha....du bjuder verkligen på dig själv! Underbart! Grattis till den fina utmärkelsen...för andra året i rad! Trevlig Helg! Kram Maria

    SvaraRadera