lördag 17 september 2011

Triss…

… i fina fönster.
Å se där står jag! Ja där i rutan längst ner till vänster.
Ja herregud vilken linslus man är!
Här står jag inne och tittar ut.
Genom kameran. Lite bakom...  ... kameran.
Fönstren finns på Kafé Anno 1762.
Tack förresten till alla er som tittar in till mig.
Igår 16.30 visade min besöksräknare på 59 999.
Nu har besöksräknaren passerar 60 000 unika besökare och det ska firas med en utlottning, jag ska bara fundera på vad som ska lottas ut. Jag återkommer…
så stay tuned, var beredd, redo, klar och vaken...
se upp med andra ord...
ja ni fattar va? 

Dagens kloka…
Om man vägrar se bakåt och inte vågar se framåt då får man lov att se upp
Tage Danielsson

23 kommentarer:

  1. Verkligen vackra fönster!!
    Jag älskar gamla fönster!!

    SvaraRadera
  2. jättefina fönster å va roligt med så många besökare grattis :) kram

    SvaraRadera
  3. Vilka fina fönster!
    kloka ord från herr Danielsson!

    SvaraRadera
  4. Grattis till så många besök! Ha en jätteskön helg!
    Kram Åsa.

    SvaraRadera
  5. Å,en tävling.
    Jag ska hålla utkik. För det är klart att jag ska vara med i den :)
    Inte visste jag att du var en sådan linslus ;)
    Kram!

    SvaraRadera
  6. Grattis till dina besökare vännen :)
    Ha en go Lördag!
    Kramen♥

    SvaraRadera
  7. Det är så underbart när de bevarar det gamla :-)
    Underbar lördag till dig också :-)

    SvaraRadera
  8. Grattis till alla besökare och till dom fina fönstren :-)

    SvaraRadera
  9. Åh, jag trodde först att fönsterna var från ditt hem. Fina var de ialla fall!
    Och, en utlottning spännande! Och grattis till alla besökare.

    SvaraRadera
  10. Snygg triss!Men jag ser dig inte ...
    :)

    SvaraRadera
  11. Fin-fina fönster! =)
    Och japp, jag ska hålla utkik! Klart att jag måste vara med i din utlottning, jag är ju säkert en av dem som hänger här mest faktiskt! Och så hänger vi ju lite irl oxå jue...:)
    Kram vännen! ♥

    SvaraRadera
  12. Underbara fönster. Vilken snickarglädje!

    Grattis till alla besökarna!

    Kram

    SvaraRadera
  13. Jättevackra fönster! Bilden med de tre fönstren - och spegelbilden i dem - är underbar! Fast någon linslus kan jag inte upptäcka...

    Grattis till 60.000 unika besökare! Det är ju inte klokt så många!
    Som en medelstor svensk stad!
    Måste kännas härligt att vara så uppskattad!
    Jag ser med spänning fram emot utlottningen, vad det än kan bli...

    Ha en fin lördag, här regnar det och är KALLT!
    Varma kramar från Monica!

    SvaraRadera
  14. Grattis till det stora antalet unika besökare.

    SvaraRadera
  15. Nu fick jag mig en trevlig stund här hos dig så här på lördagseftermiddagen - tack :)

    Malin :)

    SvaraRadera
  16. Verkligen fina fönster! Men jag skulle inte vilja putsa dem... Som tur är sköter min man sånt!
    Ha det bra!!

    SvaraRadera
  17. Bara en massa snyggbilder här idag =D
    Utlottning låter himla sköj...väntar spänt nu..
    Kram

    SvaraRadera
  18. Jag vill också ha såna fina fönster ^^ =) Hoppas du får en bra Lördag. kram

    SvaraRadera
  19. Hej min glada vän <3 jag håller med dig, nu får de ge sig, hihi
    Oj vilka fina fönster, skulle jag vilja ha!!
    Grattis till såå många besök , härligt. Spännande vad du hittar på för utlottning;)
    Kramkram <3 nettan

    SvaraRadera
  20. Mysigt cafe kramis och ha en härlig söndag!

    SvaraRadera
  21. Svar: Tack och lov att det finns fler som är av samma åsikt.
    Kram

    SvaraRadera
  22. Mycket snygga fönster;))

    Kul med en tävling o grattis till så många besökare;))
    Jag sitter också o fnular på en tävling;))
    kramizzzzz

    SvaraRadera
  23. Vilka fina fönster!!
    Grattis till alla besökare=D
    Kram

    SvaraRadera