onsdag 21 september 2011

Ittala

Tack för alla tips igår! Det var delade meningar. Svalt och mörkt, svalt och ljust, klippa ner nu, klippa ner till våren, slänga och köpa nya... ja jag får helt enkelt välja ett i mängden

Jag har länge gått och sneglat på Ittalas skålar.
Nu har jag fått en, och tycker den är sååå fin!
En annan sak som jag visat förut och som jag tycker jättemycket om är den här lilla stugan.
Den ligger mig varmt om hjärtat för det är en alldeles speciell person som gjort den.
Min pappa

Dagens kloka…
Bästa sättet att uppfostra barn,
är att skaffa dem kloka föräldrar

20 kommentarer:

  1. Skålen är fin. Jag har en likadan :)

    Söt liten stuga. Händig pappa du har!

    Kram.

    SvaraRadera
  2. Rebecca har några stycken i olika färger, de är så fina!!
    Ha det bäst/kram♥

    SvaraRadera
  3. Jag tycker fortfarande att mitt tips var det smidigaste... ;)
    Söt stuga, den ser nästan ut som en fågelholk!
    God morgon, nu är jag ledig två nätter... woho!

    SvaraRadera
  4. Superfina skålar :)
    ps. vet du vad det är för fel när man inte kan publicera sina inlägg ? knappen är helt stum liksom ...please help me
    kram Monika

    SvaraRadera
  5. Men vilken fin stuga! Ja, skålen är ju också fin, men stugan är ju RÖD!
    :-)

    SvaraRadera
  6. Visst är skålarna fina. Har en likadan och använder den ofta. Fin stuga med och jag förstår att den betyder mycket.

    Kram

    SvaraRadera
  7. Skålen är så fin, jag har en snarlika som är från min kära mormor o den bara älskar jag;)

    Den lilla röda stugan är bara så fin, han är duktig din nkära pappa;)
    kramizzzzz

    SvaraRadera
  8. En liten förmiddagshälsning bara.
    Skålen är så fin. Jag har ärvt en liknande efter min svärmor och den används flitigt till allt möjligt.
    Kram

    SvaraRadera
  9. Är den lilla stugan en fågelmatning? Jättesöt är den. Googla på pelargoner, där finns det råd. :)

    SvaraRadera
  10. Underbart fin skål som man kan fylla med mumsiga praliner. Ger både ögonen, själen och gottetarmen en härlig känsla.
    Vilket fint hjärtevärmande snickeri av din pappa:-)

    Kram

    SvaraRadera
  11. Så "fint" skrivet om din far!
    Skålen läcker!
    Du en härlig "tjej"
    Kram och må väl.

    SvaraRadera
  12. Vilken duktig pappa du har! Stugan är jättefin - man undrar bara hur stor den är och vad den används till...
    Kram, Monica

    SvaraRadera
  13. jag var tvungen att scrolla och se vad du skulle klippa ner eller inte klippa ner :) jaså pelargoner, jag tar död på alla mina så jag kan i allafall inte ge dig något bra tips
    vilken fin stuga din pappa har gjort
    kramar

    SvaraRadera
  14. Som vanligt klokt dagens kloka!

    Kram

    SvaraRadera
  15. Ittala skålarna är jättefina och perfekta till lite smått och gott. Jag har en grå :)
    Kram

    SvaraRadera
  16. Jag har oxå sneglat på den skålen

    SvaraRadera
  17. Den är fin :) och finns i alla möjliga fina färger :)

    Huset är jätte sött har ni det hemma på tomten eller står det hos din mor och far ??

    Mig ska man inte fråga om blommor då jag tar dö på allt ;)
    KRAM

    SvaraRadera
  18. Supermysig stuga :-) Vad duktig han är!

    SvaraRadera