tisdag 8 september 2009

Antingen eller

Jag har markera med fetstil vilket jag väljer.
Vad väljer du?
Glass – Godis
Jordgubbar – Blåbär
Tv – Bio
Max – Burger King
Sandstrand – Bergsklippor
Sommar – Vinter
Vår – Höst
Rosor – Liljor
Blå – Gul
Stereo – Mp3
Dator – Tv-spel
Aftonbladet – Expressen
Jul – Midsommar
Vänskap – Kärlek (behöver båda)
Msn – Bilddagboken (blogg & facebook)
Pocketböcker – Vanliga böcker
Nerladdad musik – Cd skivor
Mobil – Dator (beroende av båda hihi)
Äpple – Päron
Fanta – Cola
Myskvällar – Party
Amerika – Australien
Mörkt – Ljust
Mail – Brev
Kväll – Morgon
Stökigt – Städat
Te – Kaffe
Solsken – Regn
Insjö – Havet
Hus – Lägenhet
Telia – Tele 2
Katter – Hundar
Chokladbollar – Kladdkaka
Sverige – Norge
Röda vinbär – Svarta vinbär
Skolan – Hemma
Läxor – Prov
Bläckpenna – Blyertspenna
Svart – Vitt
Sköldpadda – Vandrandepinnar
Google – Altavista
Frankrike – Spanien
Fisk – Kött

3 kommentarer:

  1. God afton Carina, am,s rdioprat här som du var inne hos tidigare i kväll. Hoppas du fann något matnyttigt i min blogg, eller mat? Nej, det fans det nog ingen där ,inte som du kunde käka i alla fall. Ska kolla runt hos dig nu. Välkommen tillbaka o hälsa på, du behöver inte ta av dig skorna! kram

    SvaraRadera
  2. Ha,ha.
    I går kväll låg jag och funderade på att jag skulle hitta på en egen lista.
    Typ med dom här frågorna.
    Får jag ta din?
    Ha en bra dag.
    Kram.

    SvaraRadera
  3. Camilla; Visst får du det. Självklart. Kram :)

    SvaraRadera