tisdag 22 september 2009

Logistik

Logistik är för mig ganska logiskt (trodde jag)
I stora drag är det ju att förflytta något så effektivt som möjligt från en punkt till en annan (trodde jag)
Igår började kursen om logistik och det var tur att vi befann oss inomhus.
Långt ifrån ev. fåglar som söker sig ett bo.
Annars hade nog risken varit stor att någon fågel byggt bo i min mun, eftersom jag nog såg ut som en fågelholk.
Gahhhhhha!!! Diagram på materialflöden hit och dit och en massa andra herioglyfer eller om det var kinesiska?
Whatever!! Svårförståeligt vilket som!!
Idag och i morgon är det hemarbete.
Som går ut på att läsa hundrafemtioelva sidor och förstå!!!det man läser.
Fatta vilka krav!!
Sen ingår en projekt uppgift, som visserligen är frivillig, men som är ett plus i kanten om man genomför.
Eftersom då kan man skriva lite sämre på tentan men ändå få ett godkänt.
Ungefär som att välja mellan pest eller kolera :)
Nä, hej och hå, nu ska jag jobba på.
Vi hörs om fyra veckor (skoja bara)

4 kommentarer:

  1. jisses.. de där låter inte skojigt :) hoppas du kommer på vad i hela friden den handlar om :)

    SvaraRadera
  2. Just nu ser jag ut som en fågelholk i nian!! Förstår nada......
    Glad om jag kan förflytta mig från punkt A till punkt B. Alltså Hemmet-jobbet-Vardagsrummet-sängen-datorn-toaletten-handfatet osv. Lycka till, o är det nåt du vill ha hjälp med eller ha förklaring till så bara ring!!! ;O

    SvaraRadera
  3. Ha en bra kväll framför Idol.Jag såg nu att det är en kille som heter Kevin som ska va med och han är en gammal kompis till min son så han har jag träffat och han är lite speciell men det ska bli kul att se hur han sjunger.Kram

    SvaraRadera