fredag 18 september 2009

IG, G, VG?

Pust, stön och stånk!!
Tentan var 9-12 och jag skrev så gott som hela tiden.
Fick t.o.m ont i handleden.
Nu är det gjort för den här gången och det känns så "tyckt"
Det kändes ganska bra, fast man vet ju aldrig hur det bedömes.
Det går att få IG(hemska tanke)G eller VG.
Elva fel då är det ett G, så ett VG får man nog titta i stjärnorna efter.
Får vara nöjd om jag får G.
Jag gjorde mitt bästa, sen får vi se hur långt det räcker.
Efter tentan gick jag och shoppade lite, och åt lunch med en barndomskompis.
Jättetrevligt. Vi har alltid sååå mycket att "surra" om.
Det blev toast med fetaost och soltorkade tomater, på en god sallads bädd.

När jag kom hem så hade Ulf städat och gjort fint
(♥ underbara han ♥)
Så nu tänkte jag bara springa runt lite med dammtrasan och vattna lite blommor.
Sedan ska vi grilla, ta ett glas vin och njuta av att nu är det helg. Yippie!!

4 kommentarer:

  1. Det är set jag alltid har sagt....att Ulf är för snäll.
    Inte FÖR snäll utan för snäll.
    Ha en underbar fredagskväll.
    Kram på er alla.

    SvaraRadera
  2. Vad skönt att ha det avklarat! Skönt också att du är nerchillad nu, med ett glas vin i handen. =)
    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  3. wohoo!
    Nu gick det inte att skicka "anonymt", men det gick med adressen. Kanon!

    SvaraRadera
  4. man kan inte göra mer än sitt bästa, jag hoppas det gick bra! ha en bra kväll!

    SvaraRadera