torsdag 22 september 2011

Oskärpt

Nu måste jag skärpa mig!
Egentligen är det inte för att jag är lat och slö som jag inte har motionerat. Det är tidsbrist!
Dagarna sover jag bort, ja man får och ska göra det när man jobbar natt. Så det så!
Kvällarna fördelas på things to do,  äta, och vara lite social. Motionen har helt enkelt blivit lidande.
Ja, bloggpromenaderna alltså!

Jag tänkte jag skulle vara tydlig (inte lika oskärpt som på bilden ) och förklara. Så ni inte är oroliga varför jag inte har tittat förbi de senaste dagarna. För det har ni varit va?
... Lite orolig alltså? free smileys
Gonatt...

Dagens kloka…
Du är inte bara ansvarig för det du säger,
utan även för det du inte säger.
Martin Luther King

24 kommentarer:

  1. Jomenvisst har jag varit orolig, skönt att få en förklaring;)
    Sov så gott/kram♥

    SvaraRadera
  2. Ett tag funderade jag om du hade gjort slut med oss vänner?
    Men jag förstår dig, jag vill oxå sova när jag jobbat natt :)
    Sov gott vännen♥

    SvaraRadera
  3. Mycket oroliga. Skönt med ett livstecken.
    Läckert foto.
    Simma lugnt.

    SvaraRadera
  4. Lite orolig blir man ju = ))
    Hi hi...
    Men vi förstår...
    Ha en bra dag.
    Kram Helene.

    SvaraRadera
  5. Självklart har jag varit orolig! Men du ger ju livstecken ifrån dig i form av inlägg, så sådär JÄTTEorolig har jag inte varit.
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  6. Själv har jag inte heller varit så duktig på att besöka alla mina bloggvänner senaste veckorna. Ja jag har ju inte ens hunnit med att fixa mina egna inlägg. Så där ligger du mycket bättre till än mig vännen.

    Hur som helst... det är inte lätt att hinna med allt här i världen hur mycket man än skulle vilja. Så du är själv klart förlåten för att du har varit alldeles för lat med dina bloggpromenader... hi hi !

    Självklart hoppas jag på en bättring så att du kan promenera förbi mig någon dag nu när jag äntligen har lyckats lägga ut nya inlägg. Men Carina, glöm inte att ta på dig gummistövlarna för vi har massor av vatten här hos mig.

    En sak till... jätte tjusigt foto på dig !

    Ha det bäst och ha en härlig torsdag !

    Kram Kram

    SvaraRadera
  7. Eftersom jag själv inte alltid är så flitig i bloggarna ska det mycket till innan jag oroar mig.
    För ett år sedan "försvann" en bloggvän. Slutade helt med bloggen och utan förklaring. Kan fortfarande fundera på vad som hänt. Jag tycker det är bra med en förklaring om man uteblir en längre tid men ursäkter behöver man inte komma med.
    Håller med att det osagda inte alltid är bra - en avvägningsfråga
    när ska man "lägga sig i."
    Jag beundrar alla som jobbar natt, en eloge till dig.
    Kram Viola

    SvaraRadera
  8. Hellre bloggingrundor än joggingrundor ;) Men allt har sin tid...Ha det gott!!

    SvaraRadera
  9. Så länge jag får läsa ett nytt inlägg varje morgon, så är jag inte orolig. Istället för att ta ett vitaminpiller, så blir jag pigg av att läsa dina härliga inlägg.
    Kram och hoppas att sömnen varit god!

    SvaraRadera
  10. Bra att du prioriterar sömnen, även om det är trist att min blogg drabbas av det! Många har ju inte respekt för att vi nattare också behöver vår sömn precis som alla andra!

    SvaraRadera
  11. PUH! En kort stund trodde jag att det var vanlig motion du menade!
    Men sånt sysslar förstås inte vi bloggare med!
    Att bloggmotionen inte sköts, är däremot mera betänkligt! Usch och fy!
    Kram i alla fall, Monica

    SvaraRadera
  12. Ja nog är det så......

    Vilken underbart fin bild!

    Hoppas att du sover gott!

    KRam

    SvaraRadera
  13. ja men jag känner nästan lika dant... fast jag har ingen motinvitation och gillar inte att "köra" ensam =(, men men ska försöka i alla fall.. hoppas du får en bra dag. =)

    SvaraRadera
  14. Saknat dig men, I will survive =D
    Kram

    SvaraRadera
  15. Ibland räcker inte tiden till .....
    Fin bild !
    I dag har svärsonen åkt till era hemtrakter för att titta på hockey .
    Kram ♥

    SvaraRadera
  16. Vad fin du är på kortet. :)

    SvaraRadera
  17. Jag har varit jätteorolig faktiskt! Undrat var du håller hus...
    Vad suddig du ser ut...fast, lika fin ändå! Faktiskt en skitfin bild på dig! =)
    Kram vännen!

    SvaraRadera
  18. Förstår dig mycket väl! Klart att du behöver sova på dan när du arbetar natt! Har sagt det tidigare till Dig: stor beundran ska ni nattarbetare ha innom vården!´
    Kram från mig.

    SvaraRadera
  19. Oooo vad skönt att du förklarar, nu känns det mycket bättre;)))

    Kramizzzzz

    SvaraRadera
  20. Vilken fin bild på dig! Så du motionerar inte flitig lägre? Inte bra alls ;-)

    kram

    SvaraRadera
  21. jo, lite orolig har jag allt varit
    kramar

    SvaraRadera