lördag 3 september 2011

Tvärtemot

Igår var det hockeyträning för sonen.
Även om grannpojken, som kom cyklandes när hockeytrunk och klubbor lastades ur bilen, påstod att det INTE går att åka skridskor nu.
Han påstod också att han har en skitcykel.
(Obs! Inte cykeln på bilden. Bild lånad på google)
Nää… du har ju en jättefin cykel, sa jag.
Nej, fick jag till svar! Den är skitig!

Sedan var det dags för att se Sverige besegra Ungern
i fotboll. Nu blev det ju så…
fast tvärtom…
Dumma Ungern!!

Dagens kloka…
Du blir bara stor,
om du vågar vara liten

16 kommentarer:

  1. Skit praktisk cykel tycker jag ;)

    SvaraRadera
  2. Håller med dig... visst är den cykeln fin :)
    Ha en go Lördag vännen!
    Kramen♥

    SvaraRadera
  3. Hahaha, den cykeln vore ju bra att ha i nödlägen.
    Hoppas ni får en fin lördag.
    Kram Milla

    SvaraRadera
  4. haha,,skitfin cykel..den skulle man ha om man skulle cykla längre "bitar"...Ha en bra helg.

    SvaraRadera
  5. Hmmm... Vi har alltså en skitbil. Måste nog göra nåt åt det...
    :-)

    SvaraRadera
  6. Smart cykel för längre utflykter? ;)

    SvaraRadera
  7. Du har fått många skitkommentarer ser jag;)
    Kram♥

    SvaraRadera
  8. Skitläcker fast luktar säkert skitmycket ;-)

    Kram

    SvaraRadera
  9. Ser ut som om turen med cykeln blir skitlätt. Kul att vara tillbaka och läsa om livet hos er igen. Jobbar mycket nu ett tag så jag kommer att läsa men inte hinna kommentera. Voff Muffffffflo

    SvaraRadera
  10. Kan du inte tipsa honom om att det går att tvätta cyklen? ;)

    SvaraRadera
  11. Men asså du hittar då alla möjliga bilder!!!

    SvaraRadera
  12. tack för hälsningen till nellie:)Va roligt att träna hockey!!
    Hoppas han blir vald till det bästa laget såsmånigom hmm jag skriver det med stora bokstäver så varken du eller sonen missar vilket det bästa laget är:FÄRJESTAD!!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  13. Skit.....kul bild;))
    Dagens kloka tycker jag mycket om;))
    krammizzzzz

    SvaraRadera