lördag 26 november 2011

Hemma efter en...

... Brasiliansk buffe och pubkväll med brudarna.
Nu hopp i säng, jag börjar likna mitt passfoto.
Jag ska upp tidigt och iväg på öppethus på dotterns skola.
Tack förresten för alla braiga tips angående min stundande Ullareds resa.  Några tycker det är toppen där, vissa är avundsjuka och vill också åka dit, vissa avråder med det bestämdaste att åka. Åtminstone utan Valium, haha.
Ja, det återstår att se vad min uppfattning blir.
Go’lördag allesammans!

Dagens kloka…
Nöjen som varar för länge,
upphör att vara nöjen

18 kommentarer:

  1. Så adventigt och fint du har gjort det <3 Å du, brasiliansk buffé, lät spännande, har inte ens en vildaste fantasi vad den kan tänkas ha för läckerheter, men inbillar mig att det ska vara god kryddad mat! :-D KRAM

    SvaraRadera
  2. Jag har nyss kört Sanna till bussen. Jag åker inte dit något idag. Känns lite jobbigt att åka två svängar till stan. Jag ska ju jobba i kväll.
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  3. Ha en fin lördag!

    Kram,kram

    SvaraRadera
  4. Aha, var det därför som du var uppe i ottan! Jag trodde du skulle jobba natten till idag?
    Riktigt snygga juldekorationer du har! Kommer du ta av spetsen från adventsljusen när du tänder dem eller du vågar låta det vara kvar?

    SvaraRadera
  5. Så fint du har gjort - när kommer du hit och "stylar" ;-D
    Kramar

    SvaraRadera
  6. Hahaha! Om du börjar likna ditt passfoto, då måste det vara illa... :-)

    Ullared...

    SvaraRadera
  7. Så fint med adventsljusen!
    Så det bär av till Ullared nu?
    Lång resa för dig! Hoppas att du gör fina fynd!
    Kram, Monica

    SvaraRadera
  8. dagens kloka :) huvudet på spiken :)
    kramar

    SvaraRadera
  9. Helt rätt! Man ska bilda sig en egen uppfattning. Jag som älskar att shoppa borde gilla tanken men kan konstigt nog inte förmå mig att åka dit. Skumt!

    Vilken vacker julgrupp!

    Kram

    SvaraRadera
  10. Så det var därför du var uppe så tidigt idag...
    JA, julgruppen är jätte fin och du verkar ha det fint överallt!

    Nu ska jag steka älgkött, får se vad det blir av det!

    En finfin kväll önskas!

    KRam

    SvaraRadera
  11. Vilken fin adventsljusstake!!

    Tips till Ullared: Ha tålamod och gott humör, det lär vara mycket folk. Men ack så roligt!! Lycka till med alla fynden! Trevlig Helg Kram Maria

    SvaraRadera
  12. Tack för härlig adventsinspiration, så vackra foton!
    Lycka till på GeKås, hoppas du fyndar (ja, eller vad skulle du annars där att göra???)! ;)

    Kram kram

    SvaraRadera
  13. Sv; Visst är den söt. Som sagt tur att mina tjejer är så stora. Vilken fin blogg du har. Hit kommer jag att återkomma!! :-) Kram

    SvaraRadera
  14. Jag grät nästan när jag var på Ullared för att jag inte hittade något. Hittade "lite" och kom ut därifrån med prylar för 3600:- och inget behövde jag egentligen.
    Kramen

    SvaraRadera
  15. Vilka mysiga bilder! Jag känner julen komma smygande!
    Trevlig helg

    SvaraRadera
  16. Brasiliansk buffé låter spännande.
    Fint du har pyntat.
    Kram ♥

    SvaraRadera
  17. Jättefint adventspynt!!!
    Låter trevligt att umgås med brudarna "ler"...
    Ha en mysig advent min vän!!!
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  18. Vad fint du har gjort med dina adventsljus;))

    Gårdagens mat kan jag tänka mig var supergod;))

    Kramizzzzz o ha en bra advent;))

    SvaraRadera