lördag 5 november 2011

Wordfeud

Det går ganska bra med min nya mobil.
Första dagen var det lite si och så.
Då sa Mr något om humörsvängningar.
Vad han nu menade med det?
Nåja... nu kommer vi i alla fall överrens, jag och min mobil.

Men farligt vad fort man blir beroende! Jag är fast i wordfeud träsket.(alfapet i mobilen) Har nästan inte tid med bloggen. Illa va?
Sedan har jag kommit på att jobbet inkräktar alldeles för mycket på min fritid. Har ni också så?

Dagens kloka…
Tid är något man har,
bara om man tar den

28 kommentarer:

  1. Hihi,ja så är det.Har inte börjat spela WF än..är rädd för att bli fast ;) kram

    SvaraRadera
  2. Det är precis detta jag misstänkte, det är farligt med en sådan ny mobil - jag får nog hålla mig till min gamla ett slag till, jag skulle helt förlora mig i Wordfeud jag också....
    Agneta kram

    SvaraRadera
  3. Sömn och jobb inkräktar på tok för mycket. Haha! Jag har sex spel på gång nu... tack och lov plingar det inte heeela tiden i mobilen. :)
    God morgon!

    SvaraRadera
  4. Roligt! Lägg till mig - mallan-B.U.S :-)

    SvaraRadera
  5. Oj...Diana kör med sexspel....DET ska du väl inte börja med? ;)
    U kan bli så svartsjuk då ;)
    Nä...måtte jag inte börja med det där också.
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  6. Det är alltid en jobbig infasningstid med nya prylar och sedan undrar man snabbt huuuuur man kunde klara sig utan dem förut! ;)

    Kram och ha en fin lördag!

    SvaraRadera
  7. Visst är det kul med en petmobil! Och wordfeud... ;) Men det tar ju ett tag att vänja sig vid touch! Men sen har man den som en liten dator, kollar fb, mejl osv :)

    SvaraRadera
  8. Alla pratar om det där spelet och jag har liksom ingen suuuusning - undra varför ;-D
    God förmiddag

    SvaraRadera
  9. Hahahaha! Jag kom av mej när jag läste syrrans kommentar...Hahahaha!
    Jag tänkte precis detsamma när jag läste vad Diana skrev!! (systrarna snusk?) ;)
    Kram

    SvaraRadera
  10. DU OCKSÅ!!!
    Nä tacka vet jag mobiler man ringer och tar emot samtal med,på det klarar man sig långt;)
    Kram♥

    SvaraRadera
  11. Japp, visst är det så att jobbet inkräktar på fritiden! Alldeles för mycket faktiskt! ;)
    Och det där WF skulle jag aldrig våga prova! Jag hade blivit beroende på studs. Och jag missköter redan bloggeriet, så det blir det inte tal om.
    Glöm inte bort oss bara...♥
    Kram vännen!

    SvaraRadera
  12. Så sant så!
    Ja, det där om att jobbet inkräktar på fritiden, asså! =)
    Kram på dej!
    Här skiner solen! Underbara höst!

    SvaraRadera
  13. Frågan är nog om jag vågar börja spela...

    Kram

    SvaraRadera
  14. Visst är det roligt med word feud? ;)
    Ha en fin dag.

    SvaraRadera
  15. Klart man spelar Wordfeud :) Vart man är eller går ser man någon som sitter och spelar det på sin mobil, haha. Många som har fastnat i det träsket. Men det bästa med det är ju att man faktiskt kan spela lite nu och då.. dvs när man har tid (eller tar sig tid). Hoppas du har en härlig helg! Kram

    SvaraRadera
  16. Klart man spelar Wordfeud :) Vart man är eller går ser man någon som sitter och spelar det på sin mobil, haha. Många som har fastnat i det träsket. Men det bästa med det är ju att man faktiskt kan spela lite nu och då.. dvs när man har tid (eller tar sig tid). Hoppas du har en härlig helg! Kram

    SvaraRadera
  17. jag vill med ha en ny telefon så jag kan spela wf:) kloka ord!kram å ha en trevlig kväll

    SvaraRadera
  18. Äsch då, jag har ju hållit mig borta hela dagen. Det är ju det fina i kråksången, hela 72 timmar har man på sig....
    Måste nog köpa en egen!

    En härlig och go kväll önskas!

    Å jo jag har fotat......

    KRamar

    SvaraRadera
  19. Jag befarar ett ytterligare beroende om jag skaffar ny telefon, så jag får vara nöjd med den gamla utan moderniteter:)
    Ha det fint!
    Kram Emma

    SvaraRadera
  20. Ja, wordfeud har blivit en riktig landsplåga...
    Som pensionär fattar man inte att man HANN jobba!
    Kram, Monica

    SvaraRadera
  21. du får sluta jobba så att du hinner spela :D
    kramar

    SvaraRadera
  22. Jag har hört talas om det spelet. Beroendeframkallande.
    Ha en fin kväll!
    Kram ♥

    SvaraRadera
  23. Du har fullt upp med din nya mobil ser jag. Och det där spelet verkar vara jätte populärt. Själv har jag inte sådant i min "gamla" mobil.
    Ha de

    SvaraRadera
  24. Uff uff verkar farligt det dar. Tur jag inte har en san daringa mobil som man kan spela det pa ;)

    Halsningar
    Yohanna som visst tycker du ska lagga upp bilden om fejjan for det ar stortskon.

    SvaraRadera
  25. Nu har vi också en sån däringa telefon. Men att ge mig på wordfeud, det törs jag inte.
    1: Rädd att fastna som jag gjorde i tetristräsket
    2: Hatar att förlora!
    :-)

    SvaraRadera
  26. Men nu börjar jag snart att känna mig inslöad.......jag har fortfarande inte kollat upp wordfeud........men en vacker dag så;))
    kramizzzzz

    SvaraRadera