måndag 30 augusti 2010

Veckans horoskop

Hittade ett lite annorlunda horoskop minst sagt
Godmorgon!

Oxen 21/4-21/5
Dina erotiska fantasier har varit mer livliga än vanligt den senaste tiden.
Du lyckas skapa de mest upphetsande scenarier (-or?) med trianglar, kvadrater och vid något tillfälle en godsfinka full med åtta löddriga...
Denna vecka upphör plötsligt denna fascinerande underhållning.
Tomt. Nada. Niente. Nix pictures.
I brist på annat får du ta till katalogen från Clas Ohlsson och lyckas faktiskt hitta några gulliga elkontakter att tända på.

20 kommentarer:

  1. Hahaha...jaha...det är bara att gå in på Clas Ohlssons då ;)
    God morgon!

    SvaraRadera
  2. Hahaha.... Snacka om att ha "gått in i väggen ",
    Jag tror att jag har bestämt mej för att det är höst nu..
    Så vi ses mer!
    Kramen

    SvaraRadera
  3. Haha, allvar?? Efter en sån orgie av njutning så tror jag inte du accepterar att det tar slut, nej, du tar saken i egna händer och ser till att det fortsätter, utan Clas Ohlsson! ;-)
    God morgon och kram!

    SvaraRadera
  4. Jag tycker att det skulle stämma mer in på din man jag. Med tanke på Claes Ohlsson. Höhöhö.
    Ha en fin skoldag.
    Kramen

    SvaraRadera
  5. Hahahaha, du kanske skall gå till Claes Ohlsson och se ifall du kan få hugg.

    SvaraRadera
  6. Ojoj, vet gubben om detta?
    God morgon!

    SvaraRadera
  7. Vad står det om Väduren?????
    Kram och god morgon

    SvaraRadera
  8. Hahaha!
    Gomorron!

    sv: Det går VISST att leva på gamla meriter, det är bara att köra gamla inlägg i repris. Jag funderar på att ta morgonpromenadsinlägget sisådär... tja, en gång i veckan kanske?
    ;-)

    SvaraRadera
  9. Hahaha, vilken vecka du hade;) Hoppas det räcker med Clas Ohlson nu då;)Kram

    SvaraRadera
  10. Den var härlig;))

    Claes Ohlsson är bra till mycket;)
    kramizzzz

    SvaraRadera
  11. hahahahaha, den var..äh, det var ju jag som fantiserade loss där om 8 löddriga..;)

    SvaraRadera
  12. Jag brukar skriva egna horoskop och dom blir skitbra ... inte alltid dom stämmer men det känns bra att börja dagen med :-)
    Kramen

    SvaraRadera
  13. Halloj! Den var bra. :) vilka fina bilder på knögen riktigt fina minspel du fick på kort, bättre än mina då han var i Örebro. Kram Madde

    SvaraRadera
  14. HA HA HA!!! Lycka till på Clas Ohlsson då! ;)

    SvaraRadera
  15. Tack för supportandet under helgen! =) Har lagt ut en rapport nu! Apropå horoskopet vad stod det för skorpionen? Ha en underbar kväll!

    SvaraRadera
  16. Det var det jag visste!!! Clas Ohlson har ALLT för alla ändamål och alla syften :-)

    SvaraRadera
  17. Man kanske skulle ta sig en tur till stan, till C.O... ;))
    Kram

    SvaraRadera
  18. mycket bra och annorlunda horoskop :)

    ha en fin dag !
    kramen

    SvaraRadera
  19. Något utöver det vanliga, ja ;-)

    SvaraRadera