lördag 14 augusti 2010

Otur

Så här blev jag igår
På tur med hojen och kaffetörstig.
Åkte till ett café, följde skyltarna några mil och när vi kom fram så fanns DÄR en skylt som talade om att cafeét upphört.
Var puts väck! Borta!
Samma väg tillbaka typ!!
Tack så mycket liksom!!
Hade lust att köra över de ”falska” cafe´skyltarna på hemvägen. Borde inte det där gå under lagen falsk marknadsföring?
Vad är det för straff på det? Va? VA?? VA???
Var det Fredag den trettonde i går, eller var det fredag den trettonde?? …

20 kommentarer:

  1. Är det inte typiskt :( Så ni blev utan kaffe då? Kram på dig

    SvaraRadera
  2. Carina; Ja, vi blev hungriga så vi åkte hem och grillade, hihi

    SvaraRadera
  3. Kanske läge att ta ner skyltarna då... Så snopet och irriterande.

    Kram

    SvaraRadera
  4. Typiskt o just på otursdagen fredagen den 13. Kram Madde

    SvaraRadera
  5. Visst vet du om att det var fredagen den 13:e igår ;)
    God morgon!

    SvaraRadera
  6. Sabla otur!!! Men grill lät inte dumt, det heller...=)
    Kram

    SvaraRadera
  7. Ja det var verkligen otur för er :/ och vet du vad?! Portello är också min favorit. Ha en fin lördag Carina!

    SvaraRadera
  8. Shit vilken otur, men vad kan man vänta sig just DEN dagen!
    Såg att du jobbade på i morse med tvätten, du är duktig du;)
    Kram

    SvaraRadera
  9. Ja, det var verkligen snopet. Men så är det väl på landet, kanske turistsäsongen var över.

    sv: Jag snodde också bilden från wiki, men jag brydde mig aldrig upp att skriva vart jag snott den (fy på mig) =)

    SvaraRadera
  10. Fasen vad surt! Hoppas du fick någon form av fika i alla fall. Eller en välgödd lördagsgodispåse!

    SvaraRadera
  11. Min fråga är får man vara så FRÄCK så man låter skyltarna vara kvar, tar man INGEN hänsyn till stackars kaffetörstande hojåkande människor?? Jag tycker VERKLIGEN synd om er... ;-)
    Kram Malin

    SvaraRadera
  12. VA??!! Typ, liksom ba...hur kunde dom??!!;))
    Kram

    SvaraRadera
  13. "Följde skyltarna några mil???" Men hallå, HUR långt cyklade ni egentligen??

    SvaraRadera
  14. Sv. är det inte kräft-tider nu????? :))
    Kram

    SvaraRadera
  15. Jo, det var visst fredag den 13:e...

    SvaraRadera
  16. Miss Juni svarade 15 augusti 2010 klockan 10:09:
    Hahahaha!! Ja, men det var ju en j-a skillnad!! Såg framför mej hur ni trampade mil efter mil för att hitta ett fikaställe...och så fick ni trampa alla milen hem igen. Utan fika. Lät ju JÄTTEjobbigt! Hahahaha...tokigt det kan bli!! :)

    SvaraRadera