söndag 1 augusti 2010

Tjejfest

Igår kväll var det fest här i huset. Goaste dottern hade tjejfest och trots rätt kön så var jag inte bjuden….. hrmf!!
Nåja, jag skulle ju ändå iväg och jobba….
Mr i huset var inte heller bjuden, men han var bra att ha när grillen skulle tändas.
Det är så härligt att se dessa ungdomar
Free Basic Smileys
Glada, skollediga, fnittriga…för alltså, hur mycket kan en hög med tonårstjejer fnittra egentligen, på en skala ett till tio?
Tolv är svaret på den frågan

Och i morse när jag kom hem så möttes jag av ett glatt "godmorgon", för några var fortfarande kvar! Fler än jag hade visst "jobbat" i natt.

16 kommentarer:

  1. Låter skojigt! ;o)
    Minns såväl då man själv var en av de där fnittriga tjejerna!
    Kan man ju faktiskt vara även idag, emellanåt .... :D

    Kram

    SvaraRadera
  2. Herre Gud!
    Hade dom inte gått och lagt sig då du kom hem?
    Att dom orkar!
    Just ja....
    Dom är ju ung ;)
    God morgon!

    SvaraRadera
  3. Förstår inte att inte mammorna får vara med! Helt obegripligt med tanke på den coolfaktor vi skulle bidra med.

    SvaraRadera
  4. Vad härligt det låter!
    Det var tider det, när man kunde parta nätterna igenom...nu somnar man efter en öl framför TV på fredagkväll...
    Kram

    SvaraRadera
  5. Så roligt de måste ha haft det.

    SvaraRadera
  6. Det är roligt när man ser dom vara på g men när lugnet lagt sig i huset...
    Så kan man inte annat än njuta av tystnaden.
    Kram

    SvaraRadera
  7. OJ, var dom fortfarande uppe?? Hjälp, har vi varit så unga..? Nääää,eller?
    Kul låter det i varje fall, bara tjejer som är glada och trygga, kan tänka mig att dom sover HÅRT sen när dom väl däckar.
    Kram Malin

    SvaraRadera
  8. Det var tider det, man behövde bara någon timmes sömn på nätterna!
    Men fnittra och vara högljudda, så är det på träffarna vi har också, vi i vinlotteriet. Tror medelåldern ligger på 60+, men det märks då INTE!
    Kram

    SvaraRadera
  9. Du valde att se fnittret ur en positiv synvinkel, haha... men ibland blir det för mycket, speciellt när man är fast på en buss med dem. ;)

    SvaraRadera
  10. Ja, haha ... jag blev ju ganske varse om att jag INTE orkar en helkväll :-) Tur att du jobbade hörru ;-D

    SvaraRadera
  11. Härligt med glada/fnittriga tjejer;)

    Kramizzzz

    SvaraRadera
  12. Underbart med ett gäng fnittrande tonårstjejer=D Kram

    SvaraRadera
  13. Gott när de är hemma och på plats :)

    SvaraRadera
  14. Sv: Haha, inte inte när jag skrev inlägget. Hallonpaj låter intressant, då tog du mitt råd och har förberett lite? :)

    SvaraRadera
  15. Räcker det verkligen med 12 på skalan??

    SvaraRadera
  16. Jösses. Vad med energi det finns i yngre kroppar... :-)

    SvaraRadera