söndag 22 augusti 2010

Söndagsskola

Nu läser vi gemensamt:
Godmorgon!

20 kommentarer:

  1. en bön i tiden :D

    God morgon!

    SvaraRadera
  2. Hahaha....amen,säger jag också :)
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  3. Vars hittar du alla sånna där skojiga texter!

    SvaraRadera
  4. bra! så är det, jag läste med :)
    kramar

    SvaraRadera
  5. Hahahaha...fasen vad bra! =) Verkligen en högaktuell och modern version!
    "Enter" på det! =)
    Kram din toka!

    SvaraRadera
  6. Haha, den var bra den!

    Sv: Oj shit.... badbomberna! Att jag inte ens tänk på det.

    SvaraRadera
  7. Haha, helt sanslöst underbar ;-)
    Amen

    SvaraRadera
  8. Helt underbar!! Ha en underbar söndag!!

    SvaraRadera
  9. haha..hoppas ni får en mysig söndag!

    SvaraRadera
  10. En fin och sann bön i tiden......
    Semestern är slut och nu känns det som man inte alls har varit borta någon längre tid. Tänk så märkligt det kan va.....
    Stor kram till dig

    SvaraRadera
  11. Den satt bra, amen säger jag;))
    Hoppas att du haft en härlig helg;))
    kramizzzzz

    SvaraRadera
  12. Kul! Jag kanske LÅNAR den, rentav...

    SvaraRadera
  13. Jag skulle så gärna vilja låna din bön...är det ok? Om jag länkar till dig...? =)

    SvaraRadera
  14. HAHA! Dendär måste jag låna till min blogg nångång, hoppas det är okej? Den var rolig:D

    SvaraRadera