fredag 13 augusti 2010

Frågor och svar

Jag har blivit utmanad av Marie att svara på dessa frågor. Bäst att sätta igång då, för grannsämjans skull, hihi...
1)Vad är det första du gör när du vaknar på morgonen?
Är jag ledig tänker jag åh, så skönt att vara ledig och sedan går på toa.Ska jag iväg så går jag på toa.
2) Vem skulle du ringa om du behövde hjälp med att gömma ett lik?
Få se…vem ringde jag sist??…ingen faktiskt!!
Jag ropade bara; älskling vill du vara så snäll och hjälpa mig med liket? Free Happy Smileys
3) Har du någonsin skickat ett kärleksbrev? (Mejl räknas inte!)
Va?? finns det andra brev än mail??
4) Vad har du som bakgrund på din dator?
Jag byter lite nu och då. Just nu är det ett kort jag tog på vårt blommande äppelträd.
5) Brädspel?
Ja gärna. Gillar att spela spel.
6) Om du var tvungen att välja: kapitalist eller kommunist?
Pass säger jag där…
7) Mest älskade ägodel?
Min vigselring ♥
8) Mest lästa bok/bokserie?
Dan Brown, da vinci koden, Stieg Larsson, millennium trilogin, Camilla Läckberg, Helene Thursten, Liza Marklund, Jonas Moström…ja listan kan göras lång :)

Nu skickar jag vidare till 6 stycken M

Miss Juni
Mia
Mona
My world my truth
Margit
Maria

10 kommentarer:

  1. Åhhh, man tackar! Jag får sova på saken, tror jag...håller på att sitta och somna... :)

    SvaraRadera
  2. Skoj, det var lite ovanliga frågor där!
    Men tänk om det är mannen som är liket efter en äktenskaplig "dust" vem ska då hjälpa dig?

    SvaraRadera
  3. Jag har också fått den listan men jag har inte tid att ta mig an den riktigt än.
    Men jag ska.....senare :)
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  4. Tackar tackar :)

    Ska ge mig på listan när den fått gro lite i min hjärna :)

    Ha en go dag !
    Kram

    SvaraRadera
  5. Just det, höll jag ju alldeles på att glömma...

    SvaraRadera
  6. Du valde alla som börjar på M. Det noterade jag.Tackar. Jag ska ta mig an denna utmaning, men nån annan dag. Fullt upp med jobb o litet kalas för sonen imorrn.
    Ha de fint.
    Kram

    SvaraRadera
  7. Va! Har du inte skickat kärleksbrev via snigelposten?
    Nu blev jag genast mycket äldre...
    :-)

    SvaraRadera
  8. Tackar, tackar. Jag ska ta itu med den så småningom=D Kram

    SvaraRadera