tisdag 10 mars 2009

Mera snö


Det kommer mer av det vita guldet. Nu räcker det tycker jag. Ulf har varit till Östersund idag och handlat hoj. Halt och en massa snörök hade det varit. Skönt att han är hemma igen, välbehållen. Snällt att Å följde med som sällskap. Tråkigt att åka så långt själv.
Min dag har varit ungefär som en repris från igår. Med undantag för kvällen. För ikväll har det inte varit kalas utan föräldra möte. Inte jämförbart precis.
Barnen har haft skidor i dag på idrotten. Och T har haft hockey träning nu i kväll. Fick veta nu i kväll att helgens match är flyttad till på torsdag. Då min vän M möts våra söner igen. Dags för oss att få revansch. Eller hur. Jag ska stå i kafeterian. Så kom gärna och tröstfika. :)

1 kommentar:

  1. Skönt att dom kom hem välbehållen.
    Och med en hoj dessutom.
    Tyvärr kan jag inte komma och tröstfika .Men jag kan komma och fika en annan dag:) Kram .C.

    SvaraRadera