torsdag 19 november 2009

Plugga

Jag har fått en undran hur man röstar i tävlingen "veckans blogg"
Klicka HÄR då kommer ni till Niklas och där kan man gå in på alla bloggar som är med. Om man vill rösta så gör man det i högra kolummen på Niklas blogg.

Ny dag nya möjligheter!
Härligt!! Vad ska man hitta på för skoj idag då tro?
Äsch, nu ska jag sluta leka optimist!!
Jag ska ju plugga idag!!
Ja ja så fort som tiden går så är det ju snart fredag klockan 13.00…


Vad ska ni hitta på för något fantastiskt, otroligt, super duper roligt i dag då?

10 kommentarer:

  1. Åååå,nu ska du få höra vad roligt jag ska göra.
    Det kallas "att jobba".
    Hela långa helgen med en delad tur på lördag :(
    Nä,Carina..vi blir aldrig konkurrenter.
    Och ang.D...det är nog så som du tror...jag ville väl något annat i D:s dröm och blev arg och slog honom.
    Hur man nu kan vara 1.90 och vara rädd för någon som är 1.67 :)
    Ha det bra och puss på dig!

    SvaraRadera
  2. Godmorgon!
    ska jobba idag, det blir mitt roliga /Kramar

    SvaraRadera
  3. God förmidda, nu stör jag i pluggandet... eller tar du en paus?
    Idag ska jag... ja,,,jag vet inte hjärtat. Kanske putsa av nåt fönster eller,hänga tvätt.. eller bara kolla på tv. Hela dagen ligger framför mig, tror jag, för rätt som det är så är det kväll o man sitter där o har nojjan över allt man INTE fick gjort// kram

    SvaraRadera
  4. Ja du .... promenera, städa, tvätta, laga mat ... typ som en helt vanlig dag här! :o/

    Kanske liiite shopping i kväll! ;o)

    KRAM Helene

    SvaraRadera
  5. Äsch, attan också, jag var för sent ute för tävlingen...
    Ska hänga på låset nästa gång!
    Kram
    Susanne P

    SvaraRadera
  6. Ja du, jag har jobbat jag. Ända till klockan fem.Urk.
    Kram!

    SvaraRadera
  7. Jag har jobbat. Det var JÄTTEKUL=(
    Ha en skön kväll!Kram

    SvaraRadera
  8. Hallåja! =) Inte mer blåst än vanligt idag, nej...;)
    Jag har gjort detsamma som du idag faktiskt (vilket inte är ovanligt) - pluggat! Och det har gått j-ligt trögt! =)
    Vad pluggar du (skulle säkert kunna läsa mig till det i din blogg, men det går liksom lite snabbare..förrhoppningsvis...om jag frågar dig;) )
    Själv pluggar jag till gymnasielärare med svenska som huvudämne och historia som sidoämne. Jag är på termin nio av tio :D
    Kram på dig och ha en fin kväll (eller plugga på, om det nu är det kvällen består i oxå...heja, heja!) =)

    SvaraRadera
  9. Nu har jag varit inne å röstat :)

    SvaraRadera
  10. Igår jobbade jag och förberedde lördagens middag och idag står återigen jobb på schemat!
    Men ikväll får jag träffa kärleken igen, som jag längtat och trånat!
    Fredagsmys hemma hos Olssons :-)
    Kram Carina

    SvaraRadera