lördag 21 november 2009

Te

Tentan igår hade kunnat gå bättre….
Han behöver inte ha så bråttom att rätta den tycker jag :)
Efter tentan gick jag och några klasskompisar ut och åt lunch.
Det var nice :)

Sen när jag kom hem och såg alla goa lyckönskningar som ni skickat så kände jag bara en stor varm glädje.
Vilka vänner man har här ♥
Tack snälla söta för att ni tittar in och ibland lämnar ett spår.

Ledig lördag, har haft en skön sovmorgon och har inget speciellt inbokat så vi får se vad det blir på schemat idag.
Innan ni går, nu är det en ny dag så lämna gärna en röst på mig HÄR.
Tack på förhand.

Nu är det frukostdags.
Ha en skön lördag.
En liten undran bara: Har arbetarna på Lipton kafferast?

5 kommentarer:

  1. Klart jag har röstat på dej många ggr "MEN" du har en svår konkurent du vet vem, ha en skön helg Kram

    SvaraRadera
  2. Kan man rösta flera ggr?
    Då ska jag gå in o göra det nu, är på jobbet, men här är så lugnt... ännu i alla fall// Kram

    SvaraRadera
  3. Svar: Ja visst kan det vara skönt att inte ha nåt planerat ibland =)

    Haha nej, de på Lipton har nog terast tror jag ;)

    Kram

    SvaraRadera
  4. Förlåt, jag hade fel.. Man kan bara rösta en gång från varje dator. Inte en gång om dagen som jag trodde... Jag har ändrat det i inlägget nu.. Jag provade att rösta på alla 6 bloggarna igår och idag... Och igår fick alla en röst till men idag hände det inget.. Så man kan bara rösta en gång från varje dator... Men det måste ju vara det mest rättvisa egentligen =)

    Kram

    SvaraRadera
  5. ... tror nog att det gick bättre än vad du känner! Bamsekramen

    SvaraRadera