lördag 14 november 2009

Takida

40 dagar kvar till jul. En julklapp klar.
Köpa julklappar är ingen konst. Det är VAD man ska köpa som är kruxet!!
Det var betydligt lättare när barnen var små.
Då satt dom och prickade för i leksakskatalogerna vad som önskades.
För rimliga priser dessutom.
I dag är Sandra i stan. Takida spelar och det kan man ju INTE missa :)
Tobias ligger på soffan, han har lite feber i dag.
Vädret är blåsigt, grått och trist så vi kurar inne i dag.
Med en brasa i kaminen och en massa tända ljus så blir det ganska bra ändå.
Sen kan ju vi också lyssna på Takida- utan att trängas med en massa folk :)
">

5 kommentarer:

  1. Du skulle ha följt med till Sundsvall! Det var kanonbra!
    Ta en sväng till Umeå i kväll och kolla in dom du också. ;-)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vad mysigt det låter med kamin, det skulle jag också vilja ha......
    Mys på då,
    kram

    SvaraRadera
  3. Är det av sprutan han har feber?
    Krama han från oss.
    Och resten av familjen också för den delen :)
    Puss på dig!

    SvaraRadera
  4. Vi har skippat julklappar för många år sen. Lite jobbigt just efter Kalle Anka (som vi ändå inte kan se här - men jag KÄNNER programmet) men klart värt att slippa stressen att handla...
    :-)
    Kram

    SvaraRadera
  5. Åh vad jag med vill ha en kamin och mysa vid nu, känner mig genomfrusen! Jag får lägga mig brevid "Mini" och gosa ner mig o mina kalla fötter...säkert superuppskattat ;) kram vännen o natti natti

    SvaraRadera