måndag 26 juli 2010

20 000

"Har man ett
ISO 20 000 certfikat kan man tryggt förlita sig på att man har den kapacitet och kunskap som krävs för att fullgöra ett åtagande"

Jag har väl inte alltid den kapaciteten att ”underhålla” min blogg och nån vidare bloggkunskap har jag väl inte heller. Jag skriver mest en massa trams som faller mig in.
Så något ISO certifikat har jag inte
Men strunt samma!!
Det gäller inte ISO nu, utan besökare.
Jag har snart haft 20 000 besökare, detta tack vare er goa vänner som tittar in till mig.

Tjolahoppsansa!!
Visst ska man fira allt som bara går att fira.
20 000 besökare firas genom att när räknaren slagit om till 20 000 får alla som lämnat en kommentar den dagen en lott och chans att vinna en liten överraskning.
Tack för besöket Free Basic Smileys
Åver änd aot

13 kommentarer:

  1. TAck för en trevlig pratstund och promenad.. Dagen slutade dock i tårar, fick prata med hjärtat och han känner inte lika starkt.. =/

    SvaraRadera
  2. Oj....det är ju snart!
    Grattis!
    Om jag räknar rätt är det 75 kvar.
    Nu står det 19925.
    Jag ska hålla koll :)
    God morgon!

    SvaraRadera
  3. God morgon!
    ...och jag blev 19926:e besökaren;)
    Grattis och bra jobbat/kram

    SvaraRadera
  4. ...här kommer en sidvisning till :-)... Jag håller nog ögonen på dig så jag vet när det "smäller" :-)
    KRAM

    SvaraRadera
  5. Jag tycker dock att ditt dravel är jäkligt underhållande så fortsätt med detta!!! Kram kram

    SvaraRadera
  6. Grattis till alla besökare! Det kan gå minst lika bra utan certifikat!

    SvaraRadera
  7. Underbart betyg på att vi tycker om att hänga här.

    SvaraRadera
  8. Hihi, inte konstigt att du har många som kikar in till dig, det är ju så trevligt härinne så man vill bara tillbaka;))
    kramizzzzz

    SvaraRadera
  9. Grattis till så många besökare! Och du...jag gillar ditt dravel, "trams" och att du just skriver precis vad som faller dig in! Fortsätt så! =)
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  10. Grattis till alla besökare! Här kom ju en till, nr 19943! Eller 19944 beroende på när räknaren slår om...
    :-)

    SvaraRadera
  11. Öh, jag fattade ingenting av den texten... Men grattis till de många besökarna!

    SvaraRadera
  12. Holy mother of Mary - 20 000 det är en massa besök det! :-)

    SvaraRadera