fredag 16 juli 2010

Icke intressen

Titta här vad jag har åstadkommit.
Ytterliggare ett ”icke” intresse.
Jag har bakat!! En blåbärskaka och en sockerkaka.
Sockerkakan påminner faktiskt om Diana och mig. Många blir bruna som pepparkakor, vi liknar mest en blek sockerkaka…
Och när man bakar får man sånt här på köpet…

Disk!! Det är jag inte heller så intresserad av. Och så här ser det ut i tvättstugan. Kom på att jag skulle köra ett race med täck- och kuddtvätt.

Åhh, vad jag hittar på en massa ointressanta saker idag…

14 kommentarer:

  1. Du är flitig som en liten myra i dag :) Kram.

    SvaraRadera
  2. Jag tycker du är jätteduktig!! Vilket ryck du har fått, här går det mesta i slow motion.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Jag tackar och bugar för länkningen. ;)
    Vaddå ointressant dag? Du har en smarrig sockerkaka som det står ditt namn på... du har min uppmärksamhet iaf. :)

    SvaraRadera
  4. -Du är inte klok,Madicken ;)
    Men baka...det ska jag göra också nu!
    Ha det bäst!
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Jag som gillar att baka, har faktiskt gjort båda Key Limepie och colasnittar idag :-) håller inte riktigt med. Men om disken och tvätten håller jag med, det gillar jag INTE. Däremot vore det bra även här att tvätta innetäckena och kuddarna, glömmer lätt det...
    Kram Malin

    SvaraRadera
  6. Bakning är kul, men det andra tvätt o disk är inte av intresse. jag har oxå varit duktig idag, haft storstädning. Kram Madde

    SvaraRadera
  7. Får man bara dona i sin egen takt och ta de pauser man vill så är det ett nöje att få undan sånt där!

    Annat är det med garderobsröj och fönsterputs...

    SvaraRadera
  8. Ibland måste man göra sådana saker oxå, fastän det är sommar.
    Kram

    SvaraRadera
  9. Fråga Camilla vad hon bakat och be om receptet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (jag törs inte!)
    Ja, du är inte så klok du heller, baka i denna värme. Men det är kanske bättre än att olja in altan...??
    kram

    SvaraRadera
  10. Håller med du. Hade det inte vatt för den sabla disken så hade man bakat oftare. Tur kanske för bilringarna... /Boppan

    SvaraRadera
  11. Kakorna ser finfina ut, men...har inte ni oxå ett strålande sommarväder idag??

    SvaraRadera
  12. Blåbärskaka som är så gott..! Det brukade mamma baka om somrarna när jag var liten.. :)

    SvaraRadera
  13. Tips: Baka chokladsockerkaka, då får väl både du och Diana lite mera färg ;-)

    SvaraRadera
  14. Jisses vad du har jobbat på;))
    Blåbärskaka låter såååå gott, undra jag varför man blir så sugen varevia kväll när man sitter här vid datorn, kan det vara för alla goa tårtor o kakor som visas;))
    kramizzzz

    SvaraRadera