torsdag 1 juli 2010

Nackspärr

Plötsligt händer det!
Att man har en spärr i nacken. Vet inte vem jag fick den av, men i förrgår var den bara där.
Kanske den hoppade på mig när vi var ute med motorcykeln och jag glömt att ta på min snusnäsduk runt halsen.
Eller så har jag legat knövligt….
Det känns skönt i alla fall att det var sista natten den här svängen.
Nu ska jag vila nacken och sova några timmar.
Kanske min torticollis, (visst låter det roligare på latin), känns bättre när jag vaknar.
Nåja, det kunde ha varit värre. En pinne i ändan till exempel.
Det gör säkert skit ont!!
Goooonatt!!

7 kommentarer:

  1. Du får göra en hastig rörelse som blir när man ser en snygg karl.. Då kanske stelheten går upp?!

    SvaraRadera
  2. Ja, skulle jag tvingas välja mellan en pinne där bak och torticollis...är ju valet enkelt! Inte roligare för din del i vilket fall...=/
    Kram och krya på dig!

    SvaraRadera
  3. Hoppas det känns bättre när du vaknar, jobbigt med nackspärr!
    Hur länge blir du ledig??
    Kram till dig

    SvaraRadera
  4. Vad har du gjort eftersom du har fått nackspärr? det är ju bra att du får vara ledig ett tag nu då :) Kram.

    SvaraRadera
  5. Det är ju inte trevligt att "spärra nacken", hoppas det släpper snart. kram

    SvaraRadera
  6. Damen får ta det lite lugnt tror jag, vara lite rädd om sig;)
    Hoppas att du är ledig snart så att du får vila;)
    kramizzzz

    SvaraRadera
  7. Det gör nog som mest skitont när man skiter ;-)

    SvaraRadera