tisdag 6 juli 2010

Smultron

Rosor är röda,violer är blå,smultron är söta du är likaså.

10 kommentarer:

  1. Och DU likaså!!!!
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  2. Vilka fina smultronbilder.

    SvaraRadera
  3. Det är du med :))))
    Söt som smultron!!!
    Kraaaam

    SvaraRadera
  4. Jag kan bara säga som föregående talare;))
    kramizzzz på dig;)

    SvaraRadera
  5. Vilken fin blogg du har : )
    Väldigt fina bilder !!
    Kram Helene.

    SvaraRadera
  6. So are you;) Klart jag skickar över solen till er;) (faktiskt så vill jag ha liiite svalare än så här .35 grader är mer än jag mäktar) Kraaam

    SvaraRadera
  7. .. väldans vad jag håller med de andra ;-D
    Kramar

    SvaraRadera
  8. Och jag med! Håller med de andra alltså...=)
    Kramiz

    SvaraRadera
  9. Så skrev man i varandras poesiböcker på mellanstadiet! :)

    SvaraRadera