torsdag 13 augusti 2009

Shop til u drop

Våra grabbar både de stora och små var på paradisbadet idag. Vi roade oss med någonting helt annat...










I den här affären vill vi ha allt!
Hedvig(kom och skriv mej det på näsan) och hennes väninna :)

Vi har "gjort stan" idag, jag och Malin och det är såå nice att va med henne. Hon säger att jag har dåligt inflytande på henne - jag säger att det är tvärtom...Vi handlade en hel del (fast camilla, jag tjänade bara 100kr) men baskrarna (heter det så?) köpte vi inte. Nä, man kan ju inte köpa allt...

Den här burken som det är ett ljus i, fick jag i present precis när vi skulle äta lunch.
Läs vad det står, så förstår ni att det är min kära kusin som har dåligt inflytande på mig, inte tvärtom!! Nä, skoja bara. Vi kompleterar varann, eller hur M? Try it on som vi säger, haha.
På kvällen grillade vi och det satt fint i alla hungriga bad och shopping magar :)

3 kommentarer:

  1. Åååå ... vilken rolig affär!!!
    Synd att man inte är gjord av pengar ... :o(

    Ha d gott!
    Kram H

    SvaraRadera
  2. VA! Tjänade du 100 kronor???
    Vad ska du köpa för dom pengarna?

    SvaraRadera
  3. JIHAAAAAA!!!!
    Gud vad roligt vi hade!!!:)))))
    Tack för en SUPER TREVLIG DAG!!!!!
    ...Du är bäst!!
    Vi måste bara göra om det snart igen.....
    KRAMMMMMMMMMMMMMMMMis

    SvaraRadera