söndag 16 augusti 2009

Walk in closet

Nu är det här inte min garderob, utan bara ett önsketänkande. Vilket utrymme, vilken ordning och vilka kläder. Massor av kläder! Mina kläder skulle inte ens fylla hälften, tror jag...
I dag är det i alla fall bra väder att städa garderoben, det skulle behövas. Det var någon som sa att dom kläder man inte haft de senaste året, dom kan man rensa bort. För dom kommer man ändå inte att ha. Undra om jag kan följa det rådet i dag? I fall jag tar mig an garderoben. Det brukar bli att, den här har jag inte haft på evigheter och den är egentligen inte speciellt skön heller...Men den är fin! Å så hängs den in igen!! Det finns en hel del kläder och några favoriter och det är dom, favoriterna, man använder. Dom andra bara hänger där. Och ser fin ut...

1 kommentar:

  1. Känner igen det:)
    Men det värsta är att jag har kastat kläder som jag inte använt på länge och det går en tid och då kommer jag på att DEN ska jag ha idag,men var är den??
    Hittar den inte.
    Också kommer man på att jag kastat den.

    SvaraRadera