lördag 1 oktober 2011

Utlottningen avslutad

Utlottningen är avslutad.
Jag skrev upp alla namn, visa två gånger för dom som hade länkat.
Min dotter skrev ett nummer, lite huller om buller, framför allas namn.
Slutligen fick min man säga en siffra och namnet som hade den siffran vann.

Vinnaren blev Charlotte med bloggen Vilmas Hus
Grattis till henne och tack alla som ville vara med!

Go lördag på er!

Dagens kloka…
Om du ger din vän en fisk så blir han mätt för en dag.
Om du lär honom att fiska så blir han mätt hela livet.

20 kommentarer:

  1. God morgon!
    Grattis till vinnaren. Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  2. Ett STOORT grattis till Vilmas Hus!
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  3. Sören också, jag ville ju ha det... jättefint ju! Men grattis till Vilma!

    SvaraRadera
  4. Åh, va roligt!!! Vilken glad överraskning!! Första gången som jag vinner nåt!!

    Här är min mail: info@vilmashus.se

    Tack än en gång!!
    Kram Charlotte

    SvaraRadera
  5. Grattis till Charlotte!
    :-)

    SvaraRadera
  6. Fanken också, jag som gillade det där fatet!! Men storsint som jag är, även om jag är en dålig förlorare;), så gratulerar jag vinnaren!
    Kram♥

    SvaraRadera
  7. Grattis till vinnaren! Har visst missat din tävling... Kul att du anmält dig till min utlottning! Du får allt nöja dig med två lotter ja... ;0)
    Ha en skön helg!
    Kram!

    SvaraRadera
  8. GRATTIS till henne och godmorgonkramen till dig! ♥

    SvaraRadera
  9. Grattis till Charlott som fick den fina vinsten.

    Gilla

    SvaraRadera
  10. Grattis till henne och SNÄLLA hjälp mig på bloggen idag = ))
    Kram Helene.

    SvaraRadera
  11. Grattis till vinnaren och trevlig lördag!

    Kram

    SvaraRadera
  12. Grattis till vinnaren! Hur i all världen kunde jag missa denna fina utlottning?! Ja, huvudet har verkligen inte varit med mig på senaste tiden... jo, där är det ju... under armen! ;)

    Kram kram

    SvaraRadera
  13. grattis till henne å klokorden gilla jag:)

    SvaraRadera
  14. Grattis till henne!
    Ja, ja, ja! Jag vet! Man kan inte vinna jämt men jag ville verkligen vinna detta...!
    Kraaaam!

    SvaraRadera
  15. Alltid kul att få glädja sig med vinnaren! Bättre lycka nästa gång för oss andra! :)

    SvaraRadera
  16. Grattis grattis till vinnaren, vilken rolig dragning;))
    kramizzzz

    SvaraRadera
  17. Grattis till den lyckliga vinnaren!!
    Bra tips på dragning!! Ska jag komma ihåg!

    Kramar!

    SvaraRadera
  18. Grattis till Charlotte :)
    Ha en mysig söndag!

    SvaraRadera