tisdag 1 februari 2011

Gömma nyckel

 Förrådet fick sig ju en välbehövlig omgång i helgen.
Ja, men ni ser ju….
…det ser ju ut som en tornado svept förbi.
Saken är den att jag städade där när jag skulle ha fram julgransmattan.
Det är ju inte sååå länge sedan! Kan man tycka!!
Efter det har jag inte öppnat den där dörren förens i söndags!
Men herregud vad vissa andra i den här familjen stökar ner!!
Men nu ser det ut så här…
….och jag funderar starkt på att låsa dörren och gömma nyckeln,
så att bara jag hämtar och stoppar in saker där.
Ja, så får det nog bli…

21 kommentarer:

  1. Åh,vilket jobb du har gjort,bäst att gömma nyckeln..kram

    SvaraRadera
  2. Vilken skillnad!!
    Göm nyckeln, snabbt! Men komihåg var du gömmer den! ;)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Det blev ju jätte fint!
    Jag har kommit till slutsatsen att aningen är jag en fena på att omorganisera grejer eller så är det Batman som är totalt oduglig. Ditt inlägg säger mig att karlar är rätt så hopplösa på det...

    SvaraRadera
  4. Det blev stor skillnad så bäst du behåller nyckeln för dig själv.

    SvaraRadera
  5. Syns det är en kvinnas arbete ;)
    Gömma nyckeln är kul Hihihiihihi
    Kram

    SvaraRadera
  6. Så du har ingen skuld i det där;)??
    Kram♥

    SvaraRadera
  7. Familjen vill nog bara hjälpa till så du fick ett blogginlägg ;-)

    Snyggt jobbat!

    SvaraRadera
  8. Ja visst är det märkligt vd grejer man samlar på sig och hur stökigt det kan bli av exakt samma grejer...
    Det vi kallar för vårt gästrum är oftast ett kaos, så några gäster som sover över kan vi sällan ha...
    Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  9. Vilken skillnad! Nu måste jag också snart ta itu med vårt förråd... Problemet är, att vårt förråd ligger i garagebyggnaden och man måste gå ut för att komma dit. Och det är så kallt ute! Så jag väntar nog litet till...
    Kram, Monica

    SvaraRadera
  10. Jag tycker det verkar HELLYXIGT att ha ett så´nt stort utrymme bara över sådär...

    SvaraRadera
  11. Ojojoj...vilken skillnad!
    Ja du...ska det vara så där fint i fortsättningen också så får du nog gömma nyckeln...så inte ens DU hittar den ;)
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  12. Vilken stor skillnad :) och vad skönt att få detta gjort :)

    Kram fina du

    SvaraRadera
  13. Vilken skillnad! Bra ide´med att låsa och gömma nyckeln;)
    Kram

    SvaraRadera
  14. Man blir ju så nöjd efter ett sådant gediget arbete. Förstår om du funderar på att gömma nyckeln :-)
    Ha en trevlig tisdag!
    Kram

    SvaraRadera
  15. Du den där första bilden är som om vi skulle ha städat här! Du skulle bara se hur det ser ut i vårat garage! Ja inte är den någon bil där inne inte men en JÄDRANS massa andra grejer:(

    Självklart ska du gömma nyckeln!!!:)
    Kram

    SvaraRadera
  16. Haha ja det hoppas jag med man slipper.... :)

    SvaraRadera
  17. Ojoj vilken skillnad det blev, o visst är det märkligt vad familjen kan stöka till. Det är som i mitt linneskåp, fattar inte varför guben ska vara där o stöka till.........
    kramizzzzzz

    SvaraRadera
  18. Oj!!! Vilken skillnad det blev!!! ja detdär med att GÖMMA NYCKELN, det kanske inte äör sp dumt!!!!
    På torsdag...så åker vi till Nordmaling. Min dotter Mirjam fyller 40 år den 8 feb.och vi ska fira henne på onsdagen. Blit trevligt!!!
    Så åker vi tillbakka på månfagmorron igen. Hoppas attd et INTE blir snöoväder igen.
    Kram!!!!

    SvaraRadera
  19. Hi hi det är skojigare att röja då det verkligen märks ;-) Å oj vilken fin porslinsblomma, jag har aldrig lyckats få mina att blomma trots minimalt med vatten *ler* KRAM

    SvaraRadera