fredag 25 februari 2011

Vi är på gång...

♪♫ ...vi är laddade, vi är tända ♪♫
Eller...ja, vi är på gång i alla fall.
Här ser ni jag på gång.
Och här är Mr på gång. Va? Suddigt? Ja men testa och damma av skärmen då!!
Så där ja, det blev ju genast mycket bättre. Tänk vad lite damm kan ställa till det!
En massa grejer finns det på Mr:s jobb gym.
Här kan man springa, gå, cykla, ro och cross- traina. Fast inte samtidigt förstås. Fast samtidigt som man tittar på tv. Eller så tittar man bara på tv om man inte vill förta sig...
Här låg det några gamla antika saker till beskådning. Jag tror det var för att visa hur det kunde ha sett ut om vi vore som hulkar...
Här låg dom riktiga grejerna "the heavy stuff" liksom...
Dom kunde fick man lyfta.
Jodåsåatt... vi har varit där två flera gånger den här veckan, så det kan nog bli en vana. Eller så kan det bli något tillfälligt också.
Det vet man liksom aldrig...

19 kommentarer:

  1. Wow, det var inget dåligt gym som ditt jobb ligger inne med! Oavsett om det blir en vana att gå dit eller ej så är ju två gånger bättre än ingen gång.
    Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  2. Vilket bra gy,. Där skulle jag känna mig hemma!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hmmm...jag undrade just vad det var för ett konstigt ställe? Hi hi hi...Skämtar! Hoppas det fortsätter i den där stilen. Jag vet en till som skulle behöva.
    Hoppas du får en jättego helg! Kram Åsa.

    SvaraRadera
  4. Jag tycker det ser ut som en tortyrkammare.. ;)
    Kram

    SvaraRadera
  5. Vilket fint gym, Carina!

    Vet du vilken den bästa träningen är?
    - Den som blir av. :-)

    Ha en härlig fredag.

    SvaraRadera
  6. Jo...där har jag ju varit. Men det gör jag inte om fler gånger.
    Det är något fel på luften där.
    För jäklar vad ont i kroppen jag fick dagen efter ;)
    Kram på dig,duktiga du!

    SvaraRadera
  7. Om det låg nåt här i närheten så skulle jag KANSKE gå dit...men att cykla nånstans på vintern lockar inte. Jag väntar på våren och att man ska kunna sträcka ut utomhus! :)

    SvaraRadera
  8. Låter som en bra vana. Bara man tar sig i kragen :-)

    Ha en fin fredag!

    SvaraRadera
  9. Japp, nu måste en annan komma igång igen på allvar också ...

    SvaraRadera
  10. Alltså, jag hade precis städat färdigt, och så kommer du och säger att jag ska damma av datorskärmen...
    Vilket ställe du varit på! Det ser farligt ut, tycker jag! Akta dig!
    Och ha en jättefin helg önskar Monica!

    SvaraRadera
  11. Åhh, vad duktiga ni är och vad sugen jag blev- väntar på att mitt snitt ska läka så jag kan komma igång jag med :D
    Trevlig fredag!
    Kram
    MammaMorran- nybliven 3barnsmamma som funderar på livet & Barn med ADHD/Autism

    SvaraRadera
  12. nej, det kan man ju aldrig riktigt veta i förväg heller :D
    kramar

    SvaraRadera
  13. Hahaha, gillar Camillas kommentar;)
    Vad fint det var därnere o vad stort det verkar vara, måste säga att jag tycker ni är superduktiga;))
    Tänk på bara vad Camilla sa om luften.......;))
    kramizzzzz

    SvaraRadera
  14. Vilket gym, Vad jobbar han som, brandman ,polis??
    Skitbra att ni är på G;)
    Kram

    SvaraRadera
  15. oh jag blev så sugen på börja träna igen, snart så!!! :)

    SvaraRadera
  16. Ingen tristess på det gymmet, det tar nog flera år innan man gått igenom och provat alla prylarna. Nästa, nästan så man blev lite sugen på att öka på muskelmassan lite.
    Hoppas myspys fredagen varit bra!
    Kram

    SvaraRadera
  17. Dit kunde ju Camilla ha gått - ja, när hon inte hade nån TV...
    Det är väl enda sättet att få iväg henne på nåt gym ;-)

    SvaraRadera
  18. Men så duktig du är som är på G å tränar... Själv letar jag ju min försvunna personal, men tycks inte hitta dem så min träning får bli att röja i källaren ;-P Kram kram

    SvaraRadera