fredag 2 april 2010

Påskpynt

Kommer ni i håg det HÄR?
När jag satt med slalombrillor redo att symaskinen skulle attackera.
Nåväl, det gick bra och nu har jag hängt upp min hissgardin.
Jag blev jättenöjd framför allt med tanke på att symaskinen och jag inte är de bästa vänner alla gånger Free Happy Smileys

Jag städade och gjorde lite påsk igår.

Hönapöna har värpt lite gott.
Sedan hälsade vi på Pa & Ma och på kvällen så gick vi ner till puben en sväng.
Och nej, jag tog inte kvasten.
Det fick bli apostlahästarna.
Ha en trevlig lååång fredag! Påskkramar till er ♥

14 kommentarer:

  1. Vad fint du gjort!
    Var det trevligt på puben igår.
    Vi hann och fara innan ni kom.
    Ses snart!

    SvaraRadera
  2. Vilket fint påskpynt du har, gardinen var jättesnygg. Du är duktig du, gumman:)
    Ha det bra, ät inte för mycket godis/kram

    SvaraRadera
  3. Glad påsk och sååå fint du gjort!
    :)

    SvaraRadera
  4. Vad BRA dom blev gardinerna! Pysslat fint har du också gjort idag :-)
    Ama de casa är imponerad!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Inte vän med symaskinen!?!?!

    I jmf med ovänskap med symaskiner har du gjort ett strålande arbete!!! Jättefint!

    SvaraRadera
  6. Jag menade MIN ovänskap förståss.

    SvaraRadera
  7. I jmf med MIN ovänskap menade jag förståss.

    SvaraRadera
  8. Vad tar du för att göra två sånna gardiner???
    De var ju superfina!!!
    Det är alltid kul att träffa er!
    Känner du att det är påsk än?!
    Har du slagit upp påsk-ölen, xxx tuppen o.s.v......(ha, ha, ha!)
    Kram

    SvaraRadera
  9. Ohhh vad snygg hissgardinen är, blir faktiskt riktigt avis;))

    Kramizzzzzz

    SvaraRadera
  10. Din gardin blev jätte snygg! Det märks inte alls att ni inte är vänner.

    SvaraRadera
  11. Kikar in och önskar en trevlig helg :)

    Vad fint du har gjort :)

    Påsk Kramar Heleena

    SvaraRadera
  12. Godmorgon!
    vad fint du har påskpyntat.Ha en fin påskafton /Kram

    SvaraRadera
  13. Nå nu vet jag, ifall jag nångång sätter mig till symaskinen åker mina solbrillor på!!
    Vilka vackra foton!

    SvaraRadera
  14. Jättefin gardin!! Och så gillade jag den stående hönan (?) på sista bilden - för jag har en likadan själv!! ;o)

    SvaraRadera