fredag 9 april 2010

Bert

Oj, nu blev det en liten nakenchock, men ni som inte vill titta får väl blunda.
Kantarellplockande, telefonnörd som älskar semlor.
Säga vad man vill om Bert Karlsson, men jag gillar den mannen!
Jag har alltid sagt att jag tror han har ett varmt hjärta där inne någonstans mitt i allt det "buffliga"
Kolla HÄR eller så kikar ni på Talang ikväll om ni vill se hon som fick Bert att gråta Free Basic Smileys
Själv ska jag titta på och sjunga med i så ska det låta.
Kanske Bert skulle gråta om han hörde mig också,
fast av en annan anledning Free Happy Smileys

14 kommentarer:

  1. Sv: Tack själv, goding!♥ =)
    Ja, det är väl klart att jag "sjunger" (läs låter) med! Och även min ljuva stämma hade fått Bert på fall...på golvet, gråtandes och sprattlandes i plågor...kanske av samma anledning som när du sjunger...;)
    Kram vännen och ha en riktigt härlig kväll!

    SvaraRadera
  2. Hej igen...glömde ju...Nej, inget jobb finns i sikte än...jag är tjänstledig, men vill absolut inte återgå till vården! Har en pajjad rygg och ett pajjat knä, så jag orkar inte med det...Om inget lärarjobb finns i sikte till hösten, satsar jag hellre på kassan på Coop på heltid. =) Pöss!

    SvaraRadera
  3. Det är klart att Bert är en härlig typ. Hård men rättvis.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Bert är tuff på ytan men en softis inombords :))

    Här blir det oxå Så ska det låta..

    Må så gott !
    Kram

    SvaraRadera
  5. Här är TV:n inställd på fyran, men så fort det blir paus så ser vi Så ska det låta. Jag får se hela programmet på datorn sen
    Men sedan är det favvoprogrammet "Solsidan", synd bara att det är sista avsnittet.
    Skönt med helg förstår jag?!
    Ha det bra/kram

    SvaraRadera
  6. Visst är han en buffel, men jag ändrade uppfattning efter Berg flyttar in, när han talade om sin prostatacancer och kärleken till barnbarnen. Jag tror inte han är den publikfriande typen att detta ska ha varit iscensatt för TV.

    Likaså var han ju underbart kul i Du är vad du äter..

    SvaraRadera
  7. Hur kan du lägga ut en sån bild utan att varna! Jag kunde inte ens läsa resten av ditt inlägg....

    SvaraRadera
  8. Ja jag har gillat Bert sen Fame Factory men många blir provocerad när man säger det:)

    SvaraRadera
  9. Sv: f-n han var kvar när jag skulle svara dig! Nu är det helt borta ur huvudet på mig... ;)

    SvaraRadera
  10. Ja vi tittade också på IDOL! Har Aldrig sett Bert gråta på "dette vise"...nån gång förut!!
    Kram!!

    SvaraRadera
  11. Jag såg slutet på Talang, och det är en liten mjukis innuti herr Bert, han må vara tuff, men jag tror att han är en supersnäll kille;))
    Kramizzzzz

    SvaraRadera
  12. Hahaha...den bilden av Bert har jag oxå haft i bloggen för länge´sen...säkert 1 år se´n! Jag såg Talang igår & han grät inte bara en gång, utan hela TRE gånger!! Det trodde man väl inte riktigt om den karln! ;o)

    SvaraRadera
  13. Jag slår vad om alla surströmmingar i Ångermanland att Bert skulle gråta i VECKOR om han hörde mig ta ton - eller rättare sagt Oton. Av någon anledning har jag begåvats med två barn som är otroligt duktiga ... Jag klarar inte ens av att höra mig själv sjunga i duschen :-) Gillar också Bert!
    Kramar

    SvaraRadera
  14. i den kroppen finns ett mycket gott hjärta

    SvaraRadera