onsdag 28 april 2010

Dagens tänkvärda

Ett mjukt svar
stillar vrede

6 kommentarer:

  1. Så sant! =)
    Sv: Moahahaha på dig själv! Nä, tror du det...?! ;)
    Vet du...jag har en magnolia förresten...moahahaha! *fniss*
    Du är välkommen till Skåne! Anytime! =)
    Kramen

    SvaraRadera
  2. Sv: nej, vi var inte på f-mötet. Rebecca fyller år så vi prioriterade henne:)
    Kom ni fram till något vettigt, hoppas det iaf.
    Sov så gott/kram

    PS: tänkvärda ord, som alltid!

    SvaraRadera
  3. Lill-lördag...och här sitter jag; gubben i Jokkmokk, dottern i Afrika, sonen i Thailand, andra dotter är ute å friar...
    Kan man annat än vilja sova?!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Det kan göra det... eller så triggar det bara igång en mer om man inte får någon respons. :)

    Sv Kartongerna kommer nog bara att kasseras. "Alla" vi känner har antingen flyttat eller gör det samma dag som vi.

    SvaraRadera
  5. Jag pluggar Socialpedagogiskt arbete och annars jobbar jag på en daglig verksamhet med utvecklingsstörda. Vi driver resturang, catering, konferens mm.....Så roligt :)

    Ha en go dag !
    Kram

    SvaraRadera
  6. Dendär texten borde jag ha i pannan så att jag ser den varje dag när jag tittar mig i spegeln!

    SvaraRadera