lördag 3 april 2010

Chokladmuffins

Jag är inte så där jätteförtjust i att baka så det gäller att passa på när man får ett ryck.
I går fick jag ett ryck.


Muffins utan ägg och mjölkfritt smör, för att passa gumman.
Det blev så där. Eller rättare sagt det blev inte bra!
Det var nåt fel som var trasigt!!
Pappers formarna var nog inte som dom skulle.
Dom liksom satt fast i muffinsarna.
Man kan ju inte gärna bjuda på muffins som gästerna får gnaga av från formarna.
Så kan det gå när man ska göra lite äggstra utan ägg.
Suck!! *skitmuffins*

13 kommentarer:

  1. Säkert att de inte är goda? Så synd i sådana fall, du som fått ett ryck!
    :)

    SvaraRadera
  2. Taskigt när resultatet inte blir som man tänkt, då är det inte heller konstigt att man inte gillar att baka;)
    Men jag tror de är goda ändå, ser så ut.
    Ha en bra dag/kram

    SvaraRadera
  3. Hej vännen. Tittar in en snabbis på lånad dator och önskar dej en riktigt Glad Påsk.
    Kramen

    SvaraRadera
  4. Så synd på muffinssarna...men ett bra blogginlägg blev det i allafall ;)
    Kram

    SvaraRadera
  5. Åjo...nog duger dom åt oss :)
    Tack för igår!
    Puss på dig!

    SvaraRadera
  6. Äsch då! Det är inte lätt att baka utan ägg och vanligt smör! Jag bakade faktist oxå chokladmuffins igår:)
    Barnen behövde ju ägg att måla på till påsk:)

    SvaraRadera
  7. De ser goda ut ändå.
    Kram

    SvaraRadera
  8. "gnaga av" hahahaha usch så där blev mina en gång när jag skulle göra glutenfria till pappa. Dom smakade bra sa han men man fick skrapa mä skeà ;)
    Sv: MINI`Z får det bli ;) DU VET VÄL ATT DANSBAND SKRIVER MED Z??? HIHIHI
    påskkramar

    SvaraRadera
  9. Åhh, vad synd! Dom ser ut mina "Beas kladdmuffins" jag bakar ibland...och dom är så jädrans goda!! Men visst, där är ägg i dom - så det hade ju förmodligen inte fungerat hos er...Fin blogg du har! Gillade de dova fägerna...verkligen!

    SvaraRadera
  10. Kan tänka mig att det var goda i vilket fall, det är ju tanken som räknas;))
    Kramizzzzz

    SvaraRadera
  11. De SÅG förbaskat goda ut i alla fall. =D

    sv; Jag vågar knappt säga det... men kan det vara så....? att jag ÄR tillbaka....? Maybe baby =)
    kram tillbaks och glad påsk!!

    SvaraRadera
  12. Jag hade skrivit en lång kommentar sen gick den inte in... :-(
    Får se om detta funkar...
    :-)
    Kram

    SvaraRadera