lördag 27 juni 2009

Kungen av pop

Är man född på 60-70 eller 80- talet och kanske även både före och efter så har nog de flesta nån sorts "relation" till hans musik. Han har med sin skiva "thriller" värdsrekord i antal sålda exemplar. Över 52 miljoner!! Bara det säger hur stor han är/var. Men bakom musikgeniet tror jag fanns en sorglig figur, med en tragisk barndom. Men sanningen bakom det och alla andra skriverier vet nog bara popkungen själv.
Här är en av mina favoriter:

">

Jag har fått önskemål om frågorna till personlighets testet. Så vill ni göra testet själva så klicka HÄR

1 kommentar:

  1. jag tror som du.
    Han hade nog en barndom som inte var så lätt.
    Och inte tror jag det bättre då han blev vuxen..eller...vänta...
    Han blev ju aldrig vuxen.
    Det ville han ju inte bli.
    Även om han var bra på mycket tror jag att inte alla va hemma där.

    SvaraRadera