måndag 1 juni 2009

Sommar


Juni, och då ska det vara sommar tre månader framåt. Tack! I pingst helgen har det varit varm att jobba kan jag säga. I dag efter jobbet hade jag Hem & Skola möte så nu har jag precis skrivit klart protokollet.

Sandra har tränat kidsen i dag och nu har hon själv träning. Ja, hon har börjat träna igen. Hon var på deras match förra helgen och då blev hon sugen på att börja igen. Roligt tycker jag då hon, sen hon fick moppen, blivit ganska inaktiv. (läs: lat) Tobias däremot han har slutat på fotbolls träningen. Han tycker inte det är skoj längre. Och man kan ju inte tvinga....eller kan man det? "det blir inget lördagsgodis om du inte tränar" Eller "Du får ingen middag om du inte tränar" Nä det känns inte bra. Han är ju faktiskt ganska bra på att röra sig ändå. Han är ju ingen tonåring än.......

Jag vet inte om ni har samma konstiga humor som jag men här kommer några till:
"Varför kan man inte hyra en sångerska när man kan Lisa Nilsson"
"Varför får inte jag dricka mjölk när Cameron Diaz"

3 kommentarer:

  1. Den med Lisa har jag inte hört förut.

    SvaraRadera
  2. He he kuuul!!
    Exakt min humor!
    Så härligt att få dra på smilbanden varje gång man tittar in hos dig!
    Kram Maud

    SvaraRadera